تکنولوژی

تبلیغ یکی از اپراتورها برای قطع دسترسی به اینترنت بین‌الملل

امروز کلیات طرح صیانت به تصویب کمیسیون ویژه این طرح رسید. نحوه تصویب کلیات طرح مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

البته آنگونه که کارشناسان می گویند؛ آنچه امروز اتفاق افتاده به معنی تصویب نهایی طرح نیست و کمیسیون باید تصویب کلیات وارد تصویب جزییات شود. ضمن اینکه پس از آنکه جزییات طرح نیز مورد تصویب کمیسیون مشترک قرار گرفت، به صحن مجلس برده می شود ، البته نه برای آنکه مواد طرح مورد بحث دوباره قرار گیرد، بلکه فقط برای تعیین مدتی که قرار است طرح آزمایشی اجرا شود. به عبارت دیگر هنوز طرح به تصویب نهایی برای اجرایی حتی آزمایشی هم نرسیده است.

در این میان آنچه جالب توجه است، اقدام یکی از اپراتورها برای ارسال پیامک های با محتوا تبلیغاتی برای قطع دسترسی به اینترنت بین‌الملل است. 

در پیام این اپراتور آمده است؛

سرویس اینترنت امن و سالم برای فرزندان ایران زمین. با فعال کردن این سرویس فرزندان شما تنها امکان استفاده از اینترنت بومی ( داخلی ) را خواهند داشت و دسترسی به اینترنت بین الملل مقدور نخواهد بود.

نوشته های مشابه

 حال سوال این است، آیا این پیام امروز به معنای این است که فضای ارتباط شبکه‌ای ایران از ‎اینترنت به ‎اینترانت به بهانه ‎صیانت از کودکان با این اپراتور آغاز شده است؟

00

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا