اقتصادی

واکنش غافلگیرکننده بازار خودرو به اخبار آزادی منابع ارزی

 به نظر می رسید اخبار آزادسازی منابع بلوکه ایران در عراق و گفتگوی ایران و کره جنوبی درباره آزادسازی پولهای بلوکه در این کشور، روی بازار خودرو تاثیر کاهش قیمت داشته باشد اما بازار خودرو نه تنها نسبت به این اخبار بی توجه بود که بیشتر خودروهای پرتیراژ با افزایش قیمت مواجه شدند!

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار خودرو نشان می دهد که ساینا امروز با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان در بازار معامله می شود؛ قیمت این خودرو نسبت به هفته گذشته با ۴ میلیون تومان افزایش همراه بود. تیبا صندوقدار با یک میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته ۱۸۱ میلیون در بازار به فروش می رسد. تیبا ۲ نیز با یک میلیون تومان افزایش همراه بوده و به ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۲۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود که نسبت به اواخر هفته گذشته با ۳ میلیون تومان افزایش همراه بوده است.  ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۹ نیز با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت همراه به ۳۳۵ میلیون تومان رسید. همچنین پژو پارس ساده با افزایش۲میلیون تومانی به ۲۸۱ میلیون تومان رسید و سمند ال ایکس با سه میلیون تومان افزایش به ۲۷۲ میلیون تومان معامله شد.

پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان افزایش ۱۷۳ میلیون تومان معامله می شود و رانا پلاس با ۴ میلیون تومان افزایش همراه بوده و به ۲۷۴ میلیون تومان رسیده است و دنا پلاس با یک میلیون تومان افزایش به ۴۱۶ میلیون تومان رسید.

در این میان کوییک دنده‌ای بدون تغییر  با قیمت ۱۹۶مییون تومان در بازار معامله می شود و دنا معمولی که اواخر هفته گذشته ۳۶۵ میلیون تومان بود، امروز با ۲ میلیون تومان کاهش ۳۶۳ میلیون تومان معامله می شود. پراید ۱۱۱ هم با کاهش ۳ میلیون تومانی به ۱۸۲ میلیون تومان رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا