ارز دیجیتال

توییت ایلان ماسک باعث پامپ ۱۰۰۰٪ قیمت Marscoin شد

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا و مدیر عامل شرکت هوافضایی SpaceX این بار با توییت خود، باعث پامپ قیمت مارس کوین شد. قیمت کوین Marscoin تا ۱۰۰۰٪ افزایش یافت.

نمودار قیمت MARS بعد از توییت ایلان ماسک

این توییت به دنباله توییتی در مورد دوج کوین منتشر شد. دوج کوین ابتدا در سال ۲۰۱۳ به صورت یک میم (meme) عرضه شد و به لطف حمایت‌های ایلان ماسک به یک دارایی پذیرفته شده توسط جامعه کریپتو تبدیل شده است.

چانگ پنگ ژائو مدیر صرافی بایننس در این رشته توییت به ایلان ماسک پیشنهاد داد که اگر زمانی قصد داشت کوینی را عرضه کند باید آن را Marscoin بنامد.

توییت ایلان ماسک باعث پامپ قیمت کوین MARS شد

با این حال در دنیای ارزهای دیجیتال از قبل یک کوین به نام MARS وجود دارد؛ پروژه‌ای که از سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرده است و سال‌هاست که با قیمت ۰.۲ دلار معامله می‌شود. صبح امروز بعد انتشار توییت بالا قیمت این کوین اوج گرفت و تا ۲.۵۰ دلار بالا رفت. در زمان نگارش این خبر قیمت این کوین ۰.۶۲ دلار است.

تیم این پروژه هدف مشترکی با ایلان ماسک دارند. به صورت خلاصه هدف این پروژه این است که انسان‌های روی زمین ارز دیجیتال Marscoin را استخراج کنند و بعدها زمانیکه تکنولوژی پیشرفت کرد یک کپی از بلاک‌چین آن به مریخ منتقل شود.

روی وبسایت این پروژه تصویری از ایلان ماسک وجود دارد، با این حال در قسمت پرسش‌های متداول آن آمده است که او به این پروژه ارتباطی ندارد.

در ماه دسامبر توییت مشابهی در مورد مارس کوین از ماسک منتشر شد اما تاثیری در قیمت آن نداشت. البته داستان آن موقع با الان متفاوت است. در حال حاضر کوین‌های مورد علاقه او مانند بیت کوین (BTC) و دوج کوین (DOGE) در حال جابجا کردن رکورد بالاترین قیمت خود هستند.

توییت ماسک در مورد مارس کوین

اگر پامپ قیمت Marscoin برایتان آشنا است، به این دلیل است که با رفتار ماسک آشنا شده‌اید. او همواره با توییت‌هایش قیمت دوج کوین و بیت کوین را پامپ می‌کند.

با این حال، جدا از اینکه آیا در آینده سیستم پرداخت بر بستر بلاکچین در مریخ وجود داشته باشد یا نه، هولدرهای مارس کوین (MARS) هم اکنون روی زمین سود قابل توجهی از این پروژه کسب کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا