ارز دیجیتال

اهدای رایگان ۸۴ میلیون دلار توکن

دقیقا در شروع سال نوی چینی، ۱inch بار دیگر به توزیع ارز دیجیتال رایگان در طرح بازاریابی فصلی خود می‌پردازد. طی این ایردراپ، ۶ میلیون توکن ۱INCH به کاربران یونی‌سواپ و ۹ میلیون دلار به جامعه آن اهدا خواهد شد. با احتساب قیمت کنونی توکن ۱INCH، ارزش این ایردراپ تقریبا معادل با ۸۴ میلیون دلار است.

بنیاد ۱inch که بر این پروژه نظارت می‌کند گفت ۶ میلیون توکن ۱INCH به معامله‌گران یونی‌‌سواپ توزیع خواهد کرد.

چند نکته در این خصوص وجود دارد. توکن‌های ۱INCH به افرادی تعلق خواهد گرفت که طی ۲۰ روز گذشته در یونی‌سواپ معامله کرده باشند و حداقل ۳ معامله در سال جاری انجام داده باشند. ربات‌ها در این طرح به حساب نمی‌آیند.

سرگی کونز (Sergej Kunz) هم‌بنیانگذار و مدیرعامل ۱INCH در بیانیه خود گفت:

این یک طرح بازاریابی است. ما شاهد پتانسیل چشمگیری در‌ گسترش جامعه خود به کاربرانی است که تاکنون از ۱inch استفاده نکرده‌اند.

پلتفرم ۱inch به صرافی‌های غیرمتمرکز و پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز بسیار زیادی متصل است. هر پروتکل دارای کارمزد متفاوتی است و این موضوع برای کاربرانی که به دنبال انجام بهترین معاملات هستند سردرگم کننده است. ۱inch کاربران و معامله‌گران پروتکل‌های مختلف را به سمت بهترین قیمت‌ها هدایت می‌کند.

پلتفرم ۱inch توکن های بیشتری به معامله‌گرانی که از ایردراپ ماه دسامبر جا مانده‌اند توزیع خواهد کرد: ۹ میلیون توکن ۱INCH به ارزش ۵۰.۴ میلیون دلار.

ایردراپ کریسمس بزرگتر بود. ۹۰ میلیون توکن ۱INCH به ارزش کنونی ۵۰۴ میلیون دلار. اما بعضی از کیف پول‌ها و استخرهای نقدینگی برای این ایردراپ واجد شرایط نبودند.

شرایط دریافت توکن‌های ۱INCH هم‌چنان ثابت است. حداقل انجام یک معامله قبل از سپتامبر ۲۰۲۰، حداقل ۴ معامله و ارزش کلی معاملات حداقل ۲۰ دلار.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا