ارز دیجیتال

مدیر توییتر ۵۰۰ بیت کوین جهت توسعه BTC در هند و آفریقا هزینه کرد

چند ساعت پس از آنکه منبعی ناشناس اعلام کرد دولت کشور هند یک محدودیت سراسری بر روی تمام ارزهای دیجیتال اعمال خواهد کرد، جک دورسی و Jay-Z تراست (Trust یا همان صندوق امانی) به ارزش ۵۰۰ بیت کوین را معرفی کردند.

جک دورسی مدیرعامل توییتر، ایجاد تراست به ارزش ۵۰۰ بیت کوین را با همکاری Jay-Z خواننده معروف برای تیم‌های فعال در توسعه بیت کو‌ین در کشور هند و آفریقا را اعلام کرد.

دورسی ایجاد این تراست را در تاریخ ۱۲ فوریه اعلام کرد، در حالی که پیوستن ۳ عضو هیات مدیره دیگر به منظور نظارت اولیه این تراست را پیشنهاد داد. وی در توییتر نوشت:

من و Jay-Z مقدار ۵۰۰ بیت کوین را به صندوق جدیدی به اسم ₿trust را به منظور تامین هزینه توسعه بیت کوین برای تیم‌های فعال در کشور هند و آفریقا اهدا میکنیم. این تراست به صورت تراست غیرقابل فسخ و بدون سود برای ما خواهد بود. برای شروع به ۳ عضو هیات مدیره دیگر نیاز داریم.

در فرم درخواست برای اعضای هیات مدیره، هدف از این اقدام اینطور بیان شده است: بیت کوین را به ارز اصلی اینترنت تبدیل می‌کنیم.

توییت جک دورسی چند ساعت پس از اعلام خبر مبنی بر برنامه‌های دولت کشور هند در خصوص ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال در این کشور منتشر شد. دومین کشور پرجمعیت جهان به زودی با ممنوعیت سراسری استفاده از تمام ارزهای دیجیتال مواجه خواهد شد. منبع ناشناس در این خصوص گفته است که دولت کشور هند مهلت ۳ الی ۶ ماهه به کاربران داده است تا تمام دارایی‌های خود را نقد کنند.

جک دورسی در تاریخ ۱۰ فوریه، یک میلیون دلار به سازمان غیرانتفاعی Coin Center اهدا کرد. این سازمان، دو میلیون دلار دیگر نیز از شرکت گری‌اسکیل دریافت کرده بود. جک دورسی اخیرا نیز از مک بوک خود، نود کامل بیت کوین راه‌اندازی کرده بود. این موضوع بدان معنا است که اکنون جک دورسی می‌تواند به تایید تراکنش‌های بلاک چین بیت کوین بپردازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا