اقتصادی

کاهش بیش از ۲ درصدی سکه

شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با کاهش ۰.۲۶ درصدی و شاخص کل هم وزن نیز با صعود اندک ۰.۵۲ درصدی همراه شد و شاخص کل هم وزن توانست عمکلرد بهتری از خود نسبت به شاخص کل ثبت کند و سهام کوچکتر بازار بیشتر مورد توجه سرمایه‌گذاران بودند.

بروند معاملاتی سکه نیز تحت تاثیر کاهش نرخ دلار به محدوده ۴۹ هزار تومانی در آخرین روز معاملاتی هفته نزولی بود و این فلز ارزشمند در آخرین روز هفته تا محدوده‌های ۲۷.۵ میلیون تومان نیز معامله شد. به نظر از دست رفتن محدوده ۲۷.۵ میلیون تومانی موج جدیدی از فروشندگان را به بازار سرازیر کند که این اتفاق باید همزمان با از دست رفتن حمایت حیاتی ۴۹ هزار تومان در دلار آزاد باشد.

روند معاملاتی بازار رمز ارزها در هفته گذشته نیز چنگی به دل نزد؛ اکثر آلت‌کوین‌ها طی هفته گذشته با فشار فروش همراه بوند و تنها بیتکوین از ثبات بیشتری نسبت به مابقی ارزهای بازار برخورددار بود.

در هفته گذشته با وجود عدم افزایش نرخ بهره در جلسه فدرال رزرو اما بازار رمزارزها و بازار سهام با واکنش منفی مواجه شدند که این واکنش منفی به دلیل احتمال پایداری بیشتر نرخ بهره در اوج خود و عدم کاهش جدی آن در سال آتی میلادی است.

به نظر سرمایه‌گذاران در بازارهای جهانی نیز نسبت به آینده دچار شک و ابهام هستند.

کاهش بیش از ۲ درصدی سکه/ بازار ارز نزولی شد؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا