ارز دیجیتال

شرکت گری اسکیل ۹۳ میلیون دلار اتریوم خریداری کرد

شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل، ۹۳ میلیون دلار ارز دیجیتال ETH به صندوق اتریوم خود اضافه کرد. این خرید، بیشترین میزان سرمایه‌گذاری روزانه این صندوق در سال ۲۰۲۱ بوده است. تیم Unfolded در توییتر خود با نمایش یک نمودار، حجم خرید اتریوم گری اسکیل را به نمایش گذاشتند.

خرید ۹۳ میلیون دلار اتریوم توسط شرکت گری اسکیل

گری اسکیل در ۲۴ ساعت، ۵۲،۷۳۰ اتر خریداری کرد

اطلاعات Bybt.com نشان می‌دهد که گری اسکیل بابت خرید ۵۲۷۳۰ ارز دیجیتال ETH مبلغ ۹۳ میلیون دلار پرداخت کرده است. این اقدام در مجموع حجم خرید ماه گذشته این شرکت را به میزان ۱۹۱،۶۴۵ اتر معادل ۳۳۹.۲ میلیون دلار رسانده است. این صندوق از اواخر سال گذشته بسته شده بود و در ماه ژانویه مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.

 

صندوق اتریوم گری اسکیل

اتریوم با عبور از مقاومت ۱۸۰۰ دلاری در راه رسیدن به سقف جدید خود است

در ساعات ابتدایی امروز، ETH ارز دیجیتال شبکه اتریوم مقاومت ۱۸۰۰ دلار را رد کرد و تا قیمت ۱۸۷۱ دلار صعود کرد. دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار تنها در مدت چهار روز توانست رکورد قبلی خود را جابجا کند. رکورد قبلی زمانی بود که برای اولین بار توانست از سطح مقاومت ۱۸۰۰ دلاری عبور کند.

تحلیل‌گران و تریدرهای بازار منتظر بودند که با راه‌اندازی معاملات آتی اتریوم توسط بورس کالای شیکاگو CME، این ارز بتواند از مرز ۲۰۰۰ دلار عبور کند. در روز اول این معاملات، ۷۷ قرارداد صورت گرفت. با این حال اتریوم تا قیمت ۱۴۸۶ دلار پایین آمد و پس از آن روند صعودی را تا ۱۸۳۷ دلار ادامه داد.

استیک کردن ETH در قرارداد راه‌اندازی ETH 2.0 دلیل دیگر افزایش قیمت این ارز دیجیتال است. در تاریخ ۱۰ فوریه ۳ میلیون ETH به این قرارداد منتقل شده و قفل شده است.

صعود اخیر قیمت بیت کوین به بالای ۴۸ هزار دلار دلیل دیگر افزایش قیمت اتریوم و ثبت رکورد جدید قیمت است. قیمت ETH در زمان نگارش این مقاله ۱۸۰۱ دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا