مسکن

قیمت مسکن در گیشا/ خرید و فروش ملک با نام سازنده

گیشا یکی از محله‌های منطقه۲ تهران است. گیشا دسترسی بسیار مناسبی به سایر نقاط تهران دارد و به همین علت قیمت مسکن در این منطقه از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر بوده و برخی از واحدهای آن نیز با ارقامی بسیار بالا خرید و فروش می‌شود.

یک کارشناس مشاور املاک در گیشا در خصوص قیمت مسکن در این محله گفت: واحدهای نوساز گیشا از متری ۵۰میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. یک خانه ۵۰متری و کلید نخورده در خیابان سی و دوم متری ۷۰میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحدی ۸۵متری و نوساز در یکی از خیابان‌های زوج این محله نیز با قیمت ۶۵میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

وی افزود: قیمت آپارتمان‌های قدیمی‌تر نیز به سن، متراژ، طبقه، خیابان و… بستگی دارد؛ ولی در صورتی که واحد امکانات کامل را داشته باشد از متری ۳۰میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. یک خانه ۷۵متری و ۶ساله در طبقه پنجم یک ساختمان در خیابان ۲۹ متری ۵۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛ همچنین مالک واحدی ۸۸متری و ۵سال ساخت در خیابان ۱۵، قیمت ملک را ۴۵میلیون تومان در هر متر مربع اعلام کرد.

این کارشناس مشاور املاک تصریح کرد: از فایل‌های موجود، دو واحد ۹۰متری و ۶۰متری نیز متری ۸۰میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این ساختمان‌ها ساخت یکی از سازنده‌های معروف این محله است و بسیاری از افراد تنها با نام سازنده واحد را خرید و فروش می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا