ارز دیجیتال

BNB به بیش از ۵۰ دلار رسید

در میان هیاهوی شروع فصل آلتکوین‌ها، BNB توکن کاربردی اکوسیستم بایننس که یکی از بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال است، رکورد بالاترین قیمت ثبت شده خود را جابجا کرد. با اینکه دلایل بنیادی این صعود مشخص نیست، با این حال توکن BNB تمام رکوردهای ماه گذشته خود را پشت سر گذاشت و وارد کانال ۵۰ دلاری شد.

رکورد قیمت جدید (ATH) توکن صرافی بایننس

رکورد قیمت توکن BNB

روز گذشته توکن BNB با رشد ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته خود وارد کانال ۴۹.۷۰ دلاری شد. چانگ پنگ ژائو، مدیر صرافی بایننس در توییت خود نوشت که قیمت این توکن تنها مشخصه‌ای از بایننس نیست که امروز رکورد جدیدی به ثبت رسانده است.

بر اساس اطلاعات سایت Coinmarketcap، در زمان نگارش این مقاله، توکن BNB با قیمت ۵۰.۱۷ دلار در رتبه دهم ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار قرار دارد و رکورد بالاترین قیمت ثبت شده آن ۵۲.۱۴ دلار ثبت شده است.

توییت cz درمورد رکوردهای بایننس

حجم ترافیک دریافتی تمامی سرویس‌های بایننس یکی دیگر از این رکوردها بوده است. صرافی Binance اخیرا اعلام کرده بود که برخی از سفارشات ترید و احراز هویت‌ها با تاخیر انجام می‌شوند.

عملکرد بهتر کوین BNB از سایر توکن‌های صرافی‌ها

از آنجا که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، روند قیمت‌های ارزهای معروف قابل پیش‌بینی شده بود، سرمایه‌گذاری روی توکن‌های صرافی‌ها برای تریدرها بسیار به صرفه بود. در سال ۲۰۲۰ نیز توکن‌های پروتکل‌های امور مالی غیر متمرکز یا همان توکن‌های دیفای نسبت به کوین‌های صرافی‌ها رشد قابل توجهی داشتند.

در سال ۲۰۲۱، BNB توکن صرافی بایننس عملکرد قابل توجهی داشته است. این توکن از تاریخ ۱ ژانویه تاکنون حدودا ۲۸٪ رشد داشته است. نزدیک‌ترین رقیب آن توکن HT، توکن صرافی Huobi است که ۲۶.۱٪ رشد داشته است.

این در حالیست که کوین OKB متعلق به پلتفرم صرافی ارز دیجیتال OKcoin در منطقه قرمز قرار دارد و از ماه دسامبر تاکنون ۳۷.۵٪ کاهش قیمت داشته است.

رشد توکن صرافی بایننس هم‌زمان با افزایش کاربران جدید

از آنجا صرافی بایننس تعداد زیادی از آلتکوین‌ها را لیست کرده است، این اکسچنج در بین طرفداران ارزهای دیجیتال از محبوبیت بالایی برخوردار است. صرافی Binance در تمام مدتی که بازار خرسی را شاهد بودیم روی برندینگ خود کار کرد تا به عنوان صرافی پیشرو در این صنعت شناخته شود.

این شرکت برای اولین بار عرضه اولیه صرافی (IEO) را معرفی کرد و جز اولین صرافی‌هایی بود که توکن بومی خود را عرضه کرد. توکن BNB با هدف کاهش کارمزد تراکنش‌ها، امکان رای دادن در نظرسنجی‌ها و چند منظور دیگر ارائه شد.

در چند هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال به دنبال رشد صعودی بیت کوین، با هجوم کاربران جدید مواجه شد و صرافی بایننس چیزی نظیر  یک بازار گاوی را تجربه کرد.

FOMO بازار کریپتو، تقاضا برای توکن صرافی‌ها را افزایش داد

با ورود کاربران جدید به صرافی و افزایش تقاضا برای توکن کاربردی BNB، قیمت این توکن افزایش یافت و توانست سطح مقاومت خود را شکست دهد. اولین صعود این کوین چند هفته قبل اتفاق افتاد و سطح مقاومتی که قبلا در برابر رکورد قیمت وجود داشت، هم اکنون به سطح حمایت در روند جدید تبدیل شده است.

نمودار قیمت توکن BNB

تقاضا برای ترید در صرافی افزایش پیدا کرده است و نیاز به توکن بومی آن می‌تواند به نتایج خوشایندی تبدیل شود.

نرم‌افزار صرافی بایننس نیز مانند Coinbase و چند پلتفرم دیگر، در رتبه‌بندی فروشگاه نرم‌افزارهای گوشی آیفون، App Store، امتیاز بالاتری به دست آورده‌اند. در جریان اتفاقات این هفته Gamestop و رابین هود، نرم افزار بایننس و نسخه آمریکایی آن به لیست ۱۰ نرم افزار برتر رایگان آیفون اضافه شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا