ارز دیجیتال

بازیکن سابق رئال مادرید با استفاده از ارز دیجیتال قرارداد جدید امضا کرد

تیم فوتبال اینترناسیونال دمادرید اسپانیا برای عقد قرارداد خرید بازیکن جدید خود از ارز دیجیتال استفاده کرده است. اینگونه خرید احتمالا برای اولین بار در تاریخ فوتبال اسپانیا اتفاق افتاده است. Criptan اسپانسر جدید این باشگاه ورزشی، در قرارداد با دیوید بارال از رمزارزها استفاده کرده است. Criptan شرکتی در حوزه ارزهای دیجیتال است که در شهر والنسیا اسپانیا شروع به فعالیت کرده است. مبلغ این قرارداد مشخص نیست.

یک سایت ورزشی اسپانیایی به نقل از این بازیکن ۳۷ ساله از علاقه او برای بازی در تیم جدیدیش که هفتمین باشگاه او نیز است، این‌چنین می‌گوید:

خیلی خوشحالم که در این پروژه شرکت کرده‌ام و با عشق واحساس مسئولیت و جاه طلبی به رقابت ادامه می‌دهم. امیدوارم در رشته ورزشی‌ام و همچنین چالش‌های مهم موفق باشم

دیوید بارال قبل از پیوستن به باشگاه دوکس اینترناسیونال دمادرید در تیم‌های دیگری مانند تیم‌های رئال مادرید، گرانادا، کادیاز، لوانته و اسپورتینگ بازی کرده است.

 

در جریان خبر خرید دیوید بارال که در توییتر نیز منتشر شده است، کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌هایی جالبی نشان داده‌اند. برای مثال Mimy de Miguel  پرسیده است که آیا بارال می‌تواند به صورت رمزارز جریمه شود و یا حقوق دریافت کند؟ با این حال طرفداران ارزهای دیجیتال از این نوع انتقال بازیکن حمایت کرده‌اند.

به نظر شما این اقدام باشگاه اینترناسیونال دمادرید، سایر تیم‌ها را به عقد قرارداد با ارزهای دیجیتال ترغیب می‌کند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا