مسکن

نقلی‌های شمال تهران چند؟

در شمال تهران معمولا آپارتمان‌های نقلی و کوچک به ندرت معامله و عرضه می‌شود و غالب واحدها قیمت و نیز متراژ بالایی دارد؛ از این رو بالا بودن قیمت مسکن در هر متر مربع سبب می‌شود تا قیمت کل مسکن در شمال تهران نیز بالا باشد.

مناطق یک، سه و بخش‌هایی از منطقه۲ و ۴ جز مناطق شمالی تهران محسوب می‌شود که قیمت مسکن در هر یک از آنان متفاوت است؛ آپارتمان‌های نقلی در این مناطق متناسب با متوسط قیمت مسکن در محله مورد نظر قیمت‌گذاری می‌شود. در ادامه این گزارش به بررسی جزییات معاملات برخی از واحدهای نقلی که طی پاییز۹۹ در شمال تهران صورت گرفته است خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز سال جاری (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌های واحدهای نقلی است که طی پاییز در شمال تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله یادشده نیست.

یک واحد آپارتمان ۴۵متری و ۲۱سال ساخت در دروس متری ۴۵میلیون و ۴۲۴هزار تومان معامله شد. واحدی ۵۱متری و ۱۷سال ساخت در اخیتاریه نیز متری ۴۷میلیون و ۹۴۵هزار تومان به فروش رسید.

برای خرید واحدی ۴۲متری و ۶سال ساخت در زعفرانیه ۷۹میلیون و ۳۶۵هزار تومان در هر متر مربع پرداخت شده است؛ قمت مسکن جهت معامله یک خانه ۴۲متری و نوساز در ولنجک ۸۴میلیون و ۷۰۵هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

یک دستگاه آپارتمان ۵۲متری و ۱۷سال ساخت در جردن متری ۶۴میلیون و ۹۶۳هزار تومان فروخته شد. واحدی ۵۳متری و ۱۵سال ساخت در ونک نیز متری ۳۷میلیون و ۲۵۳هزار تومان معامله شد.

هزینه مورد نیاز جهت خرید یک خانه ۵۹متری و ۹سال ساخت در دولت ۴۵میلیون و ۷۹۰هزار تومان در هر متر مربع بوده است. همچنین یک واحد ۴۹متری و ۲۵سال ساخت در قلهک متری ۴۵میلیون و ۶۲۷هزار تومان فروخته شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا