ارز دیجیتال

اتر دیگر نتوانست مقاومت ۱۱۵۰ دلاری را تحمل کند

قیمت اتریوم اکنون بالاتر از ۱۰۸۰ دلار است؛ اما در مقاومت ۱۱۵۰ دلار شکست خورد و نتوانست آن را بشکند. قیمت اتر اکنون در حال تثبیت است و می‌تواند دوباره به ۱۱۵۰ دلار برسد.

اتر هنوز تلاش می‌کند تا راه خود را به سمت ۱۱۵۰ دلار هموار کند. قیمت اکنون نزدیک ۱۱۰۰ دلار است و در محدوده میانگین متحرک ۱۰۰ قرار دارد. طبق دیتاهایی که از صرافی کراکن به دست آمده، اتر اکنون در حال ساخت یک کانال افزایشی در نمودار یک ساعته و با حمایت ۱۱۰۰ دلار است. جفت ETH/USD می‌تواند به زودی یک حرکت دیگر به سمت مقاومت ۱۱۵۰ دلار داشته باشد.

اکنون در یک موج اصلاحی در بیت کوین، اتریوم، XRP و دیگر آلت کوین‌ها هستیم. قیمت اتر در بالای ۱۰۰۰ دلار یک سطح حمایت ایجاد کرده و در بالای ۱۰۵۰ دلار نیز اصلاح خورده است.

همچنین شاهد یک شکست در بالای خط روند خرسی کلیدی با سطح مقاومتی در نزدیک ۱۰۶۰ دلار در چارت یک ساعته ETH/USD بودیم. این درها را برای قیمت‌های بالاتر از ۱۱۰۰ دلار و بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ در چارت ۱ ساعته باز می‌کند. سایه کندل اتر به بالای ۱۱۲۰ دلار رسید، اما بار دیگر نتوانست مقاومت ۱۱۵۰ دلار را بشکند.

بالای کندل در نزدیکی ۱۱۴۷ دلار ساخته شده و قیمت نیز اکنون پایین‌تر است. اتر سطح ۱۱۲۰ دلاری را شکست و سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی از موج اخیر (۹۸۳ تا ۱۱۴۷ دلار) را تست کرد.

قیمت اتر در حال تست منطقه پیوت کلیدی است

قیمت اتر اکنون حدود ۱۱۰۰ دلار است. همچنین یک کانال افزایشی کلیدی نیز در حال شکل گیری است که حمایت آن در محدوده ۱۱۰۰ دلار قرار دارد. اگر قیمت حمایت این کانال را به سمت پایین بشکند، قیمت می‌تواند تا حمایت ۱۰۶۵ دلار کاهش یابد.

سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی از موج فعلی نیز در نزدیکی ۱۰۶۵ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی، در سطح ۱۰۴۵ دلار قرار دارد و پایین‌تر از آن نیز ممکن است قیمت تا ۱۰۰۰ دلار کاهش یابد.

شکست صعودی

اگر اتریوم در بالای حمایت این کانال بماند، می‌تواند تا بالای ۱۱۲۰ دلار صعود کند. در این حالت،‌ می‌تواند یک بار دیگر به سمت مقاومت ۱۱۵۰ دلار حرکت کند.

بسته شدن کندل در بالاتر از ۱۱۵۰ دلار و ادامه حرکت به سمت بالا، می‌تواند سیگنالی برای شروع روند صعودی باشد. مقاومت بعدی پس از ۱۱۵۰ دلار، در نزدیکی ۱۲۴۰ دلار قرار دارد.

اندکاتورهای تکنیکال

مکدی ۱ ساعته: MACD برای چارت اتر/دلار در حال تلاش برای رسیدن به منطقه گاوی است.

RSI یک ساعته: RSI‌ برای اتر/دلار در حال حرکت به پایین‌تر از سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی: ۱۰۶۵ دلار

مقاومت اصلی: ۱۱۵۰ دلار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا