اقتصادی

پیش بینی قیمت طلا در آخرین روز بهمن ماه

محمد کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌ طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: ارزش اونس جهانی نسبت به روز گذشته حدود ۱۵دلار کاهش یافته و همین موضوع باعث شده باوجود افزایش نرخ ارز، قیمت طلا و سکه کاهش یابد.

او افزود: بازار طلا تقریبا به حالت ثبات رسیده و واکنش زیادی به نوسانات جزیی نرخ ارز نشان نمی‌دهد چراکه قیمت‌ها افزایش قابل توجهی داشته و بازار کشش رشد بیشتر ندارد.

کشتی‌آرای به وضعیت تقاضا هم اشاره کرد و گفت: فعلا شاهد داد‌وستد‌ چندانی در بازار طلا نیستیم و مردم منتظر تصمیمات برجامی ایران و غرب هستند تا متناسب با شرایط واکنش نشان دهند، در همین راستا حباب سکه هم تغییری نکرده و در محدوده ۵۵۰هزار تومان باقی مانده است.

نایب رییس اتحادیه طلا با پیش بینی قیمت‌ها در بازار فردا تصریح کرد: اگر در آخرین روز بهمن ماه قیمت دلار با نوسان بالایی همراه باشد، حتی باوجود افت اونس جهانی قیمت طلا و سکه افزایش خواهد یافت و بالعکس درصورت ثبات و یا کاهش نرخ ارز شاهد ادامه روند نزولی بازار طلا خواهیم بود.

قیمت طلا و سکه ۲۹بهمن ماه۹۹

کشتی‌آرای در پایان به تشریح قیمت‌های امروز بازار طلا پرداخت و گفت: در ساعت (۱۳:۴۰) معاملات امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۷۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید.

او اضافه کرد: قیمت نیم سکه شش میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۳۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان است؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار آب شده در بازار امروز چهار میلیون و ۹۳۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۳۸هزار تومان اعلام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا