ارز دیجیتال

رشد تماشایی اتر؛ قیمت اتریوم به ۱۱۰۰ دلار رسید!

اتریوم دومین رمز ارز بزرگ دنیا از لحاظ حجم بازار، موفق شد به سطح قیمت ۱۰۰۰ دلاری برسد. در حال انتشار این مقاله اتر با قیمت ۱۱۴۸ دلار در صرافی بایننس معامله می شود.

در هفته‌های گذشته شاهد رکوردشکنی‌های مداوم بیت کوین بودیم، به نظر می‌رسد که اتریوم، بزرگترین آلتکوین جهان، نیز قصد دارد رکورد خودش را بشکند. بعد از گذر از سالی که برای آلتکوین‌ها مناسب بود، حالا به نظر می‌رسد که نویت به اتریوم رسیده تا به سطح قیمتی که در فوریه ۲۰۱۸ رسیده بود، بازگردد. اتریوم موفق شده در ۱۲ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش قیمت پیدا کند.

 

با رشد اتریوم آیا فصل آلتکوین‌ها رسیده است؟

موفقیت امروز اتریوم و موفقیت بیشتر توکن‌های بزرگ دیگر، می‌تواند نتیجه روند صعودی بیت کوین باشد.  با توجه به تسلط بیت کوین بر بازار ، آلتکوین‌ها اغلب قیمت بیت کوین را ردیابی می‌کنند. نمرود لهاوی ، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت پرداخت رمزنگاری Simplex، در گفتگوی قبلی با decrypt گفت: معامله گران “به دنبال” BTC بعدی “هستند.

آیا موفقیت اتریوم آغاز یک “فصل آلتکوین” تازه است؟ Dogecoin در ۲ ژانویه ۷۰٪ افزایش یافت. قیمت VeChain امروز بیش از ۲۰٪ افزایش یافت، در حالی که افزایش تقریبی ۲۰٪ به لایت کوین و Maker نیز وجود داشت. در همین حال، قیمت XRP ، که در گذشته سومین ارز دیجیتال بزرگ بازار بود و درگیر پرونده قضایی کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده و خروجی از صرافی‌ها است، روند صعودی دارد و ۸ درصد افزایش یافت و به ۲۴ سنت رسید.

روند صعودی قیمت اتر در پشت چند تحول در اکوسیستم آن اتفاق افتاد. و میزان هش ریت آن نیز به بیشترین مقدار خود تا به امروز افزایش یافت. و این نشانه خوبی است زیرا قدرت تمایل به HODLing را در میان سرمایه‌گذاران و تریدرهای اتریوم برجسته می‌کند.

هش ریت اتریوم

در زمان انتشار خبر، اتریوم هنوز ۳۰٪ تا رسیدن به ATH خود فاصله دارد، سطحی که آخرین بار در ژانویه ۲۰۱۸ آن را لمس کرد. با عبور بیت کوین از ATH قبلی به صورت مکرر، بسیاری انتظار دارند که آلتکوین‌ها نیز چنین کاری انجام دهند. با توجه به حرکت اتریوم در بازار، که همراه با افزایش علاقه و تقاضا شده است، می‌توان ادعا کرد که اتریوم بهترین پتانسیل ریسک به پاداش را در سال ۲۰۲۱ دارد.

با این وجود بیت کوین بیشترین رشد را داشته است. قیمت آن فقط درچند روز گذشته ۴۰۰۰ دلار رشد کرده است. گرچه این امر ممکن است به دلیل صندوق‌‌های مالی در تعطیلات باشد ، اما نباید فراموش کرد که بیت کوین به بیش از ۳۰۰ درصد از ارزش اولیه خود در ماه اکتبر یعنی ۱۰۵۰۰ دلار رشد کرده است.

به نظر شما آیا فصل آلتکوین‌ها رسیده یا هنوز هم بیت کوین حرف اول را می‌زند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا