بازارهای خارجی

کره شمالی : گزارشگر سازمان ملل نیروی آمریکاست

یک سازمان کره شمالی امروز (سه شنبه) اعلام کرد گزارش ماه اخیر سازمان ملل مبنی بر نگرانی درباره وضعیت حقوق بشر در کره شمالی تهمتی از روی سوء نیت بوده است.

در گزارش سازمان ملل توماس اوجئا کویینتانا، گزارشگر ویژه سازمان ملل در حقوق بشر کره شمالی در گزارش خود به این مسئله اشاره کرده که درپی شرایط بد ناشی از کرونا افرادی که در کره شمالی در شرایط مناسب اقتصادی به سر نمی‌برند در خطر قحطی به سر می‌برند.

یک سخنگوی انجمن مطالعات حقوق بشر کره در بیانیه‌ای که در خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر شده نوشت: گزارشگر ویژه (سازمان ملل) که به تحریف واقعیت کشور ما قانع نیست، انگشت اتهام را به سمت معیشت مردم نشانه گرفته و از روی سوء نیت واقع بینانه ترین اقدامات ضد کرونایی دولت برای کنار آمدن با پاندمی کرونا را نادیده گرفته است.

کره شمالی در ادامه این بیانیه گزارش کویینتانا را به رسمیت نشناخته و وی را به عنوان عنصری تحت حمایت برنامه آمریکا برای مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر معرفی کرده است.

در این بیانیه آمده است: دولت ما مسئولیت کامل امنیت زندگی و معیشت مردم ما را برعهده دارد و ما هرگز از کسی نخواسته‌ایم که نگران شرایط زندگی مردم ما باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا