ارز دیجیتال

تایلر وینکلواس : خرید اتریوم در این قیمت‎ فرصتی استثنایی است

در حالی که نهنگ‌های اتریوم در حال جمع‌آوری مقادیر زیادی از این رمزارز هستند، تایلر وینکلواس (Tyler Winklevoss) اقدام به خرید اتریوم در این قیمت‌ها را فرصتی استثنایی می‌داند.

تالر وینکلواس بنیانگذار و مدیر عامل صرافی رمزارزها به نام جیمینی(Gemini) و یکی از اولین پذیرندگان بیت کوین معتقد است که قیمت فعلی اتریوم برای خرید بسیار مناسب است. او خاطر نشان کرد که دومین رمزارز بزرگ حوزه کریپتو هنوز با بیشترین مقدار ثبت شده خود ۵۰ درصد فاصله دارد.

وینکلواس:  اقدام به خرید اتریوم معامله‌ای شیرین است

اتریوم در بازار کریپتو یکی از رمزارزهایی است که بهترین عملکرد را در این سال پر چالش داشته است.حالا چه جنون و انفجار قیمت‌ها در حوزه دیفای را در نظر بگیریم یا راه‌اندازی اتریوم ۲ را پس از مدتها انتظار و چشم به راهی، اتریوم رشد ۵۰۰ درصدی داشته است؛ چرا که سال ۲۰۲۰ را با قیمت ۱۳۰ دلار آغاز نمود و قیمت امروز آن حدود ۷۳۰ دلار است.

علیرغم آن که از نظر درصدی رشد آن بیشتر از بیت کوین بوده است، اتریوم نتوانسته است دررسیدن به بیشترین قیمت و ثبت رکورد جدید مانند بیت کوین عمل نماید. در واقع اتریوم هنوز هم از بیشترین قیمت ثبت شده خود بسیار فاصله دارد، قیمتی که بنا به داده‌های CoinGecko در ژانویه ۲۰۱۸ برابر با ۱۴۵۰ دلار بوده است.

قیمت اتریوم که تقریبا ۵۰ درصدی از سطح گفته شده فاصله دارد، توجه سرمایه‌گذار اولیه فیسبوک (Facebook)، تایلر وینکلواس را به خود جلب نموده است. تایلور در توییتی نوشت:

قیمت فعلی اتریوم ۷۳۵دلار است که ۵۱ درصد با بیشترین قیمت ثبت شده خود فاصله دارد و بنابراین خرید اتریوم در این قیمت‌ها مثل این است که بیت کوین را در ۱۴۰۰۰ دلار خریده باشید.

نهنگ‌های اتریوم در حال جمع‌آوری این رمزارز هستند

در حالی که وینکلواس در انتظار رشد و جهش قیمتی دیگری برای اتریوم است، چنین به نظر می‌رسد که نهنگ‌های این رمزارز با خریدهای هنگفتی برای یک چنین سناریویی آماده می‌شوند. شرکت تحلیلی سنتیمنت ( Santiment) آماری را منتشر نمود مبنی بر این که تنها در ۲ ماه گذشته تعداد آدرس‌هایی که حداقل ۱۰۰۰۰ واحد توکن اتریوم را هولد می‌کنند به ۳۹ کیف پول رسیده است.

Image تعداد کیف پول های اتریوم بر حسب تعداد توکن موجودی.webp

در همان زمان، سانتیمنت گفت که سرمایه‌گذاران خرده فروشی برعکس عمل کرده اند. تعداد آدرس‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ توکن اتریوم را دارند از اواسط نوامبر سال ۲۰۲۰ به تدریج در حال کاهش بوده است. علاوه بر این تعدا کیف‌پول‌های نسبتا کوچکی که بیت ۱ تا ۱۰۰ را در خود دارند، قبل از کریسمس به شدت افت نموده‌اند، همانطور که خط بنفش نمودار بالا بیانگر همین موضوع است.

 


گوگل ترندز (Google Trends) که معمولا اندیکاتور خوبی برای ترسیم رفتار معامله‌گران خرد است، نشان می‌دهد که در این هفته و به دنبال ثبت رکورد قیمتی سالانه برای این رمزارز  اصطلاح ” اتریوم بخرید” به بیشترین میزان سالانه خود رسیده است. ولی با این وجود میزان بهره و سود این سرمایه‌گذاران  هنوز با نرخ سود سال ۲۰۱۸/۲۰۱۷ بسیار فاصله دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا