مسکن

آپارتمان‌های نوساز تهران چند؟

شهر تهران پایتخت سیاسی، اجتماعی و تجاری ایران است و امروزه تهران بیش از ۱۰ میلیون‌ نفر جمعیت دارد و همین علت باعث افزایش خانوار ها شده؛ در نتیجه درخواست برای خرید خانه افزایش یافته و تعداد خانه‌های نوساز شهر تهران هم رو به افزایش هست و از آنجایی که عده‌ای از شهروندان علاقه‌مند به خرید خانه‌های نوساز هستند؛ در این گزارش به بررسی خانه‌های نوساز تهران پرداخته‌ایم.

اگر سرمایه ای معادل ۱۲ میلیارد تومان در اختیار دارید، میتوانید آپارتمانی نوساز با متراژ ۶۰ متر را در محدوده چیتگر درحالی که این واحد ۲ اتاق خواب دارد را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحد آپارتمان نوساز دیگری در گیشا(کوی‌نصر) با متراژ ۹۲ متر و ۲ اتاق خواب لازم است سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان در اختیار داشته باشید.

بودجه‌ لازم برای خرید واحد آپارتمانی نوساز همراه با ۳ اتاق خواب با زیربنایی معادل ۲۳۰ متر در محله جردن ارزشی مبلغی معادل ۴۴ میلیارد تومان است.

همچنین آپارتمانی نوساز در محله سعادت‌آباد با متراژ ۱۷۴ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشته با ارزشی بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان در بنگاه‌های تهران معامله شده است.

همچنین اگر قصد خرید آپارتمان نوساز دیگری در محله تهرانپارس‌غربی با ۳ اتاق خواب و متراژی حدود ۸۹ متر را دارید، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محله نیاوران تهران با متراژ ۲۹۰ متر و ۳ اتاق خواب، ارزشی معادل ۷۸ میلیارد تومان دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله جیحون را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی نوساز را با متراژ ۶۲ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان‌های نوساز تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا