ارز دیجیتال

پیش بینی رشد قیمت YFI‌ در سال ۲۰۲۱؛ فاندامنتال‌ توکن یرن فایننس صعودی است

بنا بر روندهای تکنیکال و فاندامنتال، انتظار می‌رود که توکن بومی پلتفرم یرن فایننس Yearn.Finance یعنی YFI در سال ۲۰۲۱ عملکرد بهتری داشته باشد.

یک تحلیلگر ارشد کریپتو مطلبی منتشر کرده مبنی بر این که رفتار قیمت YFI بسیار شبیه به اتریوم در سال ۲۰۱۷ است. این مقایسه فرکتالی (نوعی تحلیل که هر کدام از بخش‌های آن به نوعی به کل مجموعه شباهت دارد) نشان می‌دهد که توکن بومی یرن فایننس Yearn.Finance برای یک موج بلند در سال ۲۰۲۱ آماده می‌شود.

همچنین روندهای فاندامنتالی نیز وجود دارند که این رمز ارز را به قیمت بالاتری می‌رسانند. توسعه دهندگان یرن فاینانس در حال کار بر روی یک ارتقاء هستند که بر روی محصول اصلی انجام می‌شود؛ در حالی که بنیانگذار این پروژه یعنی آندره کرونج (Andre Cronje) با دیگر پروتکل‌های دیفای همکاری می‌کند.

ارتقا پلتفرم Yearn Finance

در راستای تحلیل‌های یک تریدر کریپتو، رفتار قیمت اخیر YFI بسیار شبیه به رفتار قیمت اتریوم در اواخر سال ۲۰۱۶ است. هر دو نمودار، شکل گیری‌های تکنیکال و فاندامنتالی مشابهی دارند.

توکن YFI شبیه به اتر در اواخر سال ۲۰۱۶ است و با الگوی مثلث افزایشی، فشار بسیار زیادی برای انفجار قیمت ایجاد می‌کند. این انفجار قیمت در اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه، شبیه به اتریوم در سال ۲۰۱۷ است.

آیا توکن یرن فایننس Yearn.Finance می‌تواند پایش را در جای پای اتریوم بگذارد؟ YFI در سال ۲۰۲۱ عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

ارتقا پلتفرم yearn finance

فاندامنتال‌ها به شدت صعودی هستند

فاندامنتال‌های یرن فاینانس صعودی هستند و به چشم انداز YFI کمک می‌کنند.

توسعه دهندگان در میانه راه نسخه دوم صندوق (Vault)های Yearn Finance هستند. این صندوق‌ها محصولات اصلی این پروتکل هستند، که به کاربران اجازه می‌دهند که سود معمولی نسبت به واریزی‌شان دریافت کنند؛ واریزی‌هایی مانند استیبل کوین‌ها و اتریوم.

بنا بر یکی از پروپوزال‌های یک توسعه دهنده یرن، صندوق‌های نسخه دوم شامل این ارتقاها خواهند بود:

  • به یک صندوق اجازه می‌دهد که چند استراتژی به طور همزمان داشته باشد.
  • با استفاده از یک API استاندارد، چرخه توسعه استراتژی‌های جدید ساده می‌شود.
  • ساده سازی جریان پروسه امنیتی برای صندوق‌ها، تا کیفیت کدها را تضمین کند.
  • اطمینان از این که Vaultها آزمایش شده‌اند و استراتژی‌های مختلف را اجرا می‌کنند (ریسک، سود، آستانه نوسانات).
  • به جمع کنندگان اجازه می‌دهد که راحت‌تر بتوانند از صندوق‌ها در پروژه‌هایشان استفاده کنند.

بسیاری انتظار دارند که راه اندازی این محصول جدید یرن، رشد YFI‌ را افزایش دهد و سرمایه بیشتری را به سمت این پلتفرم جذب کند، تا بتواند به هودلرهای YFI سود بیشتری ارائه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا