ارز دیجیتال

کاربران پی‌پال تمام بیت کوین های ورودی به بازار را می‌خرند!

شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال و صندوق پوشش ریسک Pantera Capital گفته است آمار اخیر نشان می‌دهد که پی‌پال در حال خرید تمام بیت کوین های ورودی به بازار است.

دن مورهد (Dan Morehead) مدیرعامل شرکت Pantera در گزارش اخیر از بازار به رصد مقدار بیت کو‌ین خریداری شده در itBit، صرافی ارز دیجیتال متعلق به پکسوز پرداخته است. بیت کو‌ین های خریداری شده توسط پی‌پال از این صرافی تامین می‌شود.

مورهد گفته است:

در ۷ ماه گذشته، شاهد دو تغییر بزرگ بودیم: افزایش در عرضه و افزایش در تقاضا. در خصوص تقاضا، شرکت‌های عمومی نظیر پی‌پال را داریم که در حال ورود به بازار هستند.

شیب افزایش تقاضا بسیار تندتر بوده است. همزمان، عرضه بیت کوین های جدید نیز در ماه می نصف شد و بیت‌کوین‌های کمتری را در اختیار داریم.

با فعال شدن پلتفرم پی‌پال، حجم معاملات شاهد رشد چشمگیری بود. افزایش حجم معاملات در itBit بیانگر آن است که طی دو ماهی که از فعالیت آن می‌گذرد، پی‌پال بیش از ۱۰۰ درصد موجودی واردشده به بازار را خریداری کرده است.

مورهد هم‌چنین به سرمایه‌گذاری اخیر MassMutual در بیت کوین و اختصاص سرمایه بیشتر به بیت کو‌ین توسط MicroStrategy به عنوان نشانه‌هایی از کاهش موجودی بیت کو‌ین اشاره کرده است. اوایل سال جاری، شرکت Pantera از مدل انباشت به جریان استفاده و پیش‌بینی کرد من قیمت این ارز دیجیتال تا ماه آگوست سال آتی به ۱۱۵,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

مورهد گفته است نوسان اخیر قیمت بیت کوین آهسته‌تر از چیزی است که پیش‌بینی می‌شد. این شرکت انتظار دارد که قیمت بیت کوین تا ماه اکتبر ۲۰۲۱ رشد چشمگیری داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا