ارز دیجیتال

بیت کوین یک سرمایه گذاری خوب است

ستاره شارک تانک و مالک میلیاردر تیم NBA دالاس ماوریکس، مارک کوبان، افکار خود را در مورد بیت کوین و طلا در قسمتی از پادکست “Club Random” که توسط کمدین بیل ماهر میزبانی شد و قرار بود دوشنبه پخش شود، به اشتراک گذاشت.

مجری این پادکست استدلال کرد که طلا “هرگز از بین نمی رود” و “مانند محافظ در برابر هر چیز دیگری است.”

کوبان پاسخ داد: نه، اما این یک محافظ در برابر چیزی نیست، درست است؟ اگر طلای شما نزد بانک است و یا حواله آن را دارید شما مالک طلای فیزیکی و واقعی نیستید، درست است؟ … طلا یک ذخیره ارزش مثل بیت کوین است.

وقتی شما طلا واقعی را ندارید، تنها چیزی که دارید یک تراکنش دیجیتالی است. شما صاحب شمش طلا نیستید. “اگر همه شمش های طلا خود را در خانه داشته باشید، می دانید چه اتفاقی می افتد؟

کوبان گفت بیت کوین خوب است زیرا این تنها چیزی است که من مالک آن هستم.

مالک دالاس ماوریکس تاکید کرد: بیت کوین یک ذخیره ارزش دیجیتالی است… بنابراین، مردم به راحتی می توانند آن را داشته باشند.

کوبان ضمن بیان اینکه بیت کوین سرمایه گذاری خوبی است، گفت که نمی خواهم به مردم بگویم بیت کوین بخرند زیرا دوست دارم بیت‌کوین بسیار پایین‌تر بیاید تا بتوانم مقدار بیشتری بخرم.

مارک کوبان علیرغم زمستان کریپتو و فروپاشی صرافی کریپتو FTX هنوز به پتانسیل ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد.

او قبلاً توضیح داد که سقوط صرافی FTX یک شکست برای کریپتو نیست.

او در حالی که اعتراف کرد از همه جزئیات اطلاعی ندارد، گفت، مدیرعامل سابق FTX سم بنکمن فرید (SBF) باید نگران زندانی شدن برای مدت طولانی باشد.

در همین حال، کوین اولری، همبازی کوبان در برنامه شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، اصرار دارد که SBF یکی از بهترین معامله‌گران در فضای کریپتو بود و اگرSBF سرمایه‌گذاری دیگری داشته باشد، دوباره از او حمایت خواهد کرد، لازم به ذکر است زمانی که این صرافی ارز دیجیتال اعلام ورشکستگی کرد، اولری سخنگوی صرافی FTX بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا