ارز دیجیتال

شرکت گری‌اسکیل موجودی اتر خود را افزایش داد؛ خرید ۷۴ میلیون دلار اتر

شرکت گری‌اسکیل Grayscale از خرید بیش از ۷۴ میلیون دلار توکن اتر خبر داد.

دنیا، رمز ارزها را می‌خواهد و Grayscale آن را می‌داند. شرکت گری‌اسکیل پس از اعلام خرید گسترده بیش از ۲۸۰ میلیون دلار بیت کوین در هفته گذشته، با ادامه دادن به راه خود ۷۴ میلیون اتریوم نیز خریداری کرده است.

طبق گزارشی که توسط گری‌اسکیل به SEC صادر شده، این شرکت نشان داده است که ۱۱۴۵۵ اتر را به مبلغ ۷۴،۱۳۵،۶۰۹ دلار خریداری کرده است. این تصمیم به دنبال یک سال شگفت انگیز برای اتریوم، با افزایش پروژه‌های دیفای و راه‌اندازی اتریوم ۲ به عنوان دلایل اصلی افزایش قیمت توکن آن، گرفته شده است

Genesis Trading، که یک شرکت معاملات OTC کریپتو تحت نظارت ایالات متحده در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد، به عنوان یک واسطه برای تسهیل این خرید عمل کرد.

سرمایه‌گذاری شرکت Grayscale راه را برای ورود موسسات به کریپتو هموار کرده است.

خرید توکن‌های اتریوم توسط شرکت Grayscale نشانه علاقه نهادی است و نشان می‌دهد اشتهای سرمایه‌گذاران سنتی برای این بازار در حال ظهور چقدر است.

برخلاف صرافی‌های معمول، محصولات گری‌اسکیل در ایالات متحده کاملا قانونی هستند و استفاده و كار با آنها كاملاً امن است. در حقیقت سهام اتریوم Grayscale، توسط به عنوان “تنها راه ثبت شده در SEC برای سرمایه گذاری در اتریوم” تبلیغ می‌شود.

سرمایه گذاران سهام گری‌اسکیل را با تعهد به نگه داشتن وجوه خود (به عنوان سهام) برای چند ماه خریداری می‌کنند. با پایان دوره مسدود شدن، آنها می‌توانند آن سهام را در بازار ثانویه بفروشند. گری‌اسکیل در بازار شرکت نمی‌کند و سهام مشتریان خود را پس نمی‌گیرد. این بازار مستقل است و گری‌اسکیل نقدینگی یا ثبات قیمت آن را تضمین نمی‌کند. بنابراین، شرکت کنندگان معمولاً از تجارت در این بازار حق بیمه، بسیار سود کسب می‌کنند.

Grayscale موجودی اتریوم خود را افزایش می‌دهد

سهام اتریوم شرکت Grayscale دومین سهام بزرگ شرکت پس از بیت کوین است، که در واقع، بزرگترین سهام BTC در جهان است. اتر ۱۳.۷٪ از کل بودجه Grayscale را تشکیل می‌دهد ، در حالی که سهام بیت کوین بیش از ۸۲٪ است.

چند روز قبل نیز ، Grayscale از خرید ۱۰۵۹۲۷ اتر دیگر به مبلغ ۶۲.۹ میلیون دلار خبر داده بود. این با احساسات بازارها مطابقت دارد. دسامبر صعودی ترین ماه ثبت شده توسط شاخص ترس و طمع دارایی‌های کریپتو بود، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از سرمایه گذاران پول خود را روی اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال قرار می‌دهند.

شاخص ترس و طمع

با توجه به شاخص طمع و عملکرد خوب محصولات GrayScale، برخی از سرمایه‌گذاران انتظار می‌رود که خرید بیشتری از شرکت GrayScale داشته باشند و اینکار کمی علاقه به بازارهای اتریوم را در آینده نزدیک افزایش می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا