ارز دیجیتال

موسس ریپل ۲۹.۵ میلیون دلار از کوین XRP خود را فروخت

اطلاعات ارائه‌شده توسط لئونیداس هاجیلویزو (Leonidas Hadjiloizou) نشان می‌دهد که جد مک‌کیلب (Jed McCaleb) موسس ریپل، ۲۹.۵ میلیون کوین XRP را در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) عرضه کرده است.

هیچ محدودیت رمز فیاتی وجود ندارد

مک‌کیلب همراه با کریس لارسن (Chris Larsen) در سال ۲۰۱۲ شرکت OpenCoin را تأسیس کردند. این شرکت بعدا به اسم ریپل لبز (Ripple Labs) تغییر اسم داد و به یکی از بلاک چین‌هایی با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد دلار تبدیل شد.

مک‌کیلب پس از ترک این شرکت به دلیل ایجاد مشکلاتی در روابط با سایر اعضای هیات مدیره، استلار (Stellar) را تأسیس کرد.

مک‌کیلب توانسته بود ۹ میلیارد توکن به دست آورد. در ماه می ۲۰۱۴، وی اعلام کرد قصد دارد قبل از امضای توافق نامه تحویل مدیریت شرکت، دارایی‌های خود را بفروشد و نقد کند.

سپس ریپل لبز به دلیل نقض قوانین و مقررات این توافق نامه از مک‌کیلب شکایت کرد. ریپل لبز در ماه فوریه ۲۰۱۶ و پس از کشمکش حقوقی که تقریبا یک سال به طول انجامید با مک‌کیلب به توافق رسید.

این توافق نامه جدید به مک‌کیلب امکان بیشتری در خصوص فروش دارایی‌های خود ارائه داد که طی آن، دیگر محدودیتی از لحاظ حجم فروش دلاری دارایی‌ها وجود نداشت. در عوض، فروش او توسط حجم فروش جهانی مشخص می‌شد.

پس از چهار سال بازبینی توافق نامه مورد نظر، مک‌کیلب اکنون می‌تواند تا ۱.۵ درصد حجم معاملات جهانی XRP را از دارایی‌های خود به فروش بگذارد.

میلیاردها توکن در انتظار فروش

با این تفاسیر، طبق تخمین‌های انجام گرفته توسط هاجیلویزو، مک‌کیلب می‌تواند هر هفته ۲۰۷ میلیون توکن XRP بفروشد. وی در این خصوص گفت:

اگرچه شاهد افزایش چشمگیری در حجم معاملات XRP طی ۱۰ الی ۱۴ روز گذشته بوده‌ایم، اما این موضوع یک الی دو هفته بعد بر روی فروش توکن‌های مک‌کیلب تاثیرگذار خواهد بود. این موضوع بدان معنا است که مک‌کیلب اکنون بیش از توان بازار کنونی به فروش توکن می‌پردازد.

طبق گزارش U.Today، حجم معاملات XRP در اوایل ماه نوامبر به دلیل روند صعودی به رکورد جدیدی دست یافته است.

خبر بد برای جامعه XRP این است که مک‌کیلب تقریبا ۳.۷ میلیارد توکن دیگر برای فروش دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا