بدون دسته بندی

مدیر صرافی کراکن: تا ۲۰۲۳ می‌توانید با یک بیت کوین بوگاتی بخرید

جسی پاول مدیر عامل صرافی کراکن با انتقاد از ماهیت تورم‌زا ارزش ارزهای سنتی و دلار عنوان کرد در آینده بهتر است از خودروهای لامبورگینی و بوگاتی برای بیان ارزش بیت کوین استفاده کرد.

وی در مصاحبه با بلومبرگ توضیح داد که او معتقد است پیش‌بینی‌های بلند مدت در مورد ارزش بیت کوین به نسبت ارزش دلار دارای نقص هستند.

مدیر صرافی کراکن در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال BTC در پایان سال میلادی گفت:

قبلا گفتم که قیمت بیت کوین تا بی‌نهایت بالا خواهد رفت و درک این موضوع کمی دشوار است چون ارزش Bitcoin را با دلار مقایسه کرده‌ام.

او در ادامه توضیح داد ارزش هر واحد BTC ممکن است تا پایان سال از ارزش کنونی‌اش معادل یک خودرو تسلا مدل ۳، به ارزش یک لامبورگینی برسد و تا پایان سال ۲۰۲۳ هر بیت کوین معادل یک خودرو بوگاتی باشد. او در اینباره گفت:

به نظر من اینگونه دارایی‌ها مقیاس بهتری برای سنجش ارزش بیت کوین هستند، چون نمی‌دانیم که ارزش دلار به چه سمتی خواهد رفت. ممکن است تا سال دیگر ۱۰ برابر مقدار کنونی، دلار آمریکا در بازار وجود داشته باشد. بنابراین مقایسه ارزش Bitcoin با دلار کار درستی نیست.

ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۹ و نیمه اول سال ۲۰۲۰ برابر ارزش یک خودرو هوندا کارکرده مدل Civic بود، با این حال در پایان سال هر واحد از بزرگ‌ترین رمز ارز دنیا معادل یک خودرو نو از همان مدل ارزش پیدا کرد.

نظر مدیر کراکن در مورد آلتکوین‌ها چه بود؟

زمانیکه در مورد اتریوم از پاول سوال پرسیده شد، او به اهمیت حوزه توکن‌های غیر قابل تعویض اشاره کرد و گفت:

تمام فعالیت‌های حوزه NFT منجر به کاربرد بیشتر اتریوم خواهند شد.

او همچنین به این موضوع اشاره کرد که زمان انتقال کامل به اتریوم ۲.۰ هنوز مشخص نیست و سهام گذاری یا استیک اتر در قرارداد هوشمند اتریوم باعث شده است تا عرضه بزرگ‌ترین آلتکوین بازار کمتر شود.

پاول در رابطه با موضوع آلتکوین‌ها به حواشی بلاکچین پولکادات و اینکه این بلاکچین به واسطه مقیایس‌پذیری و کارمزدهای کم می‌تواند اتریوم بعدی بازار باشد پرداخت. او در اینباره تصریح کرد:

تعداد زیادی کوین بر بستر این شبکه راه‌اندازی شده است و به نظر من شاهد این خواهیم بود که تعداد زیادی از برنامه‌هایی که بر بستر اتریوم بوده‌اند به این شبکه مهاجرت کنند.

شبکه پولکادات با استفاده از معماری خاص پاراچین‌های خود و زنجیره‌های متعددی که به موازات هم کار می‌کنند سرعت و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. هفته گذشته آکالا اولین پاراچین در شبکه روکوکو این اکوسیستم راه‌اندازی شد.

با اینکه شاردینگ در نقشه راه اتریوم ۲.۰ قرار دارد، اما ویتالیک بوترین خالق این شبکه اوایل این ماه اعلام کرد که اولویت این تیم کار بر روی ادغام شبکه فعلی با اتریوم ۲.۰ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا