بورس

پیش بینی بورس فردا ۱۳ بهمن 

 بر اساس پیش‌بینی کارشناسان به نظر می‌رسد روند صعودی شاخص کل همچنان ادامه داشته باشد و با به تعادل رسیدن بازار، این سبزپوشی به صنایع کوچک‌تر نیز سرایت کند.علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات را بررسی کرد و گفت: بورس امروز برای پنجمین روز متوالی با سبزپوشی همراه شد. با توجه به اینکه نوسان‌گیرها دیروز از معاملات خارج شدند، می‌توان گفت بازار، روند متعادلی را پیدا کرده است. امروز، خودرویی‌ها عرضه زیادی داشتند، اما همچنان در کنار بانکی‌ها در بازه مثبت باقی ماندند و پالایشی‌ها نیز با روندی متعادل به معاملات خود پایان دادند.

وی بیان کرد: با توجه به روندی که صنایع مختلف پیدا کرده‌اند، انتظار می‌رود پس از به تعادل رسیدن نمادهای شاخص‌ساز، نمادهای کوچکتر بازار نیز در این روند قرار بگیرند. بنابراین، سهامی که در کف قیمتی قرار دارند و علاوه بر این از وضعیت بنیادی خوبی برخودار هستند، رشد خوبی در آینده خواهند داشت.

وی در انتها گفت: به نظر می‌رسد در معاملات فردا و همچنین هفته آینده سبزپوشی به نمادهای کوچک بازار نیز سرایت کند و بازار در روند صعودی خود باقی بماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا