ارز دیجیتال

مدیرعامل بایننس: ملکه الیزابت شاید یکی از بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین باشد!

طبق گزارشات The Financial Times، یک مجله تحقیقاتی بلاک چین به کاخ باکینگهام ارسال شده، که توجه و علاقه ملکه الیزابت دوم به بیت کوین را برانگیخته است. این خبر باعث حدس و گمان‌هایی از طرف CZ مدیرعامل بایننس شده است که ممکن است خودِ ملکه الیزابت بیت کوین داشته باشد.

علاقه ملکه الیزابت دوم به بیت کوین

در راستای گزارش The Financial Times، چندی پیش یک مجله بلاک چین به کاخ باکینگهام و به دفتر کار ملکه انگلیس ارسال شده است. این مجله توسط شرکت بریتیش بلاک چین (BBA) توزیع شده و ششمین نسخه این مجله بوده است.

از طرف دفتر ملکه الیزابت، از شرکت BBA برای این توزیع تشکر شد. در متن این تشکر آمده که ملکه به این مجله بسیار علاقمند شده است. این اولین مجله تحقیقاتی دفتر کل توزیع شده‌ای است که هم به صورت کاغذی و هم آنلاین قابل دسترس است.

علاقه ملکه الیزابت به بیت کوین

شرکت بریتیش بلاک چین یک شرکت غیرانتفاعی بریتانیایی است که درباره بلاک چین و همکاری‌های آن با UN، IBM، مایکروسافت، دانشگاه‌ها و غیره می‌نویسد.

CZ: در تعجبم که ملکه الیزابت چه مقدار بیت کوین دارد!

بنیانگذار و مدیرعامل بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا یعنی بایننس، یک مقاله در توییتر خود منتشر کرده، مبنی بر این که ملکه الیزابت می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین باشد.

جامعه از ژائو حمایت کرده و تئوری‌های جالبی درباره احتمال ذخیره بیتکوین و آلتکوین توسط او، ارائه کرده‌اند.

علاقه ملکه الیزابت به بیت کوین - مدیرعامل بایننس - cz

همچنین پسر جان لنون (خواننده معروف) و یوکو اونو، یعنی شان لنون، در پادکست معروف Max Keiser، درباره بیت کوین نظرات مثبتی ارائه کرده است. او اعلام کرده که در سال ۲۰۲۰، BTC به او خوشبینی خاصی درباره آینده داده و این که بیتکوین به مردم قدرت زیادی می‌دهد.

نسل‌های قدیمی‌تر بیت کوین را دوست ندارند

در راستای نظرسنجی که در انگلستان در طی چند سال گذشته انجام شده، دارایی‌های مبتنی بر بلاکچین چیزهایی هستند که تنها توسط نسل جدیدتر پذیرفته می‌شوند.

نسل‌های قدیمی‌تر بازارهای مالی سنتی را ترجیح می‌دهند؛ مثل بازار سهام، طلا و املاک و مستغلات. به تازگی، توجه میلیاردرهایی مثل پل تودور جونز (Paul Tudor Jones) و رابرت کیوساکی به بیت کوین جلب شده و آنها معتقدند که این یک صندوق پوشش ریسک و ذخیره ارزش خیلی خوب است.

به هر حال، یکی از ثروتمندترین افراد روی زمین یعنی وارن بافت، همچنان بیت کوین را پس می‌زند و آن را یک “مرگ موش” می‌نامند! حتی مراسم ناهاری که توسط مدیرعامل ترون یعنی جاستین سان برگزار شد، نیز نتوانست نظر منفی بافت را تغییر دهد!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا