اقتصادی

کاهش قیمت دلار در نیمه اول معاملات

روز گذشته، انبوهی از اخبار سیاسی نگران کننده منتشر شد؛ از توقف مذاکرات و اظهارات ضدونقیض پیرامون آینده برجام و حمله موشکی به پایگاه موساد در اربیل. همین موضوعات منجر شد که بازار ارز حداقل در نیمه اول معاملات روز یکشنبه با هیجان خریداران رشد قیمت ۵۰۰ تومانی را ثبت کند. اما از اواسط روز گذشته دوباره بازار ارز کمی آرامش پیدا کرد و این آرامش در معاملات امروز هم ادامه پیدا کرد.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، دلار آزاد با حدود ۱۴۰ تومان کاهش در قیمت ۲۶هزار و ۲۸۰ تومان معامله می‌شود. در آخرین ساعت از معاملات روز گذشته، دلار آزاد ۲۶هزار و ۴۲۰ تومان قیمت خورده بود.

همچنین کانون صرافان قیمت دلار را با حدود ۲۰۰تومان کاهش، ۲۴هزار و ۳۹۹تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۹۱تومان برای فروش اعلام کرده است. روز گذشته قیمت دلار در صرافی‌های رسمی، ۲۴هزار و ۵۱۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۸۲۴تومان برای فروش اعلام شده بود.

یورو نیز در صرافی‌های رسمی ۲۷هزار و ۴۳۱تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۳۹تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت معاملاتی یورو در صرافی‌ها روز گذشته، ۲۶هزار و ۹۳۳تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۲۶۴تومان برای خرید بود که حدود ۲۰۰تومان افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی دلار با حدود ۲۰۰تومان افزایش، با قیمت ۲۴هزار و ۵۶۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۳۲۳تومان برای فروش نمایان شده است. روز گذشته این صرافی دلار با قیمت ۲۴هزار و ۷۴۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۵۰۱تومان برای خرید اعلام کرده بود.

یورو نیز در تابلوی این صرافی، ۲۷هزار و ۸۸۲تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۶۰۵تومان برای خرید اعلام شده است. این اسکناس روز یکشنبه در صرافی ملی با قیمت ۲۷هزار و ۱۸۰تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۹۱۰تومان برای خرید معامله می‌شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا