بدون دسته بندی

۶۰ درصد مسیر اتریوم ۲ طی شد؛ قیمت اتریوم به ۵۹۰ دلار رسید

روز تا زمان اجرای فاز صفر اتریوم ۲ باقی مانده است و حدود ۶۰ درصد از مسیر طی شده است. قیمت اتریوم نیز به دنبال این پیشرفت، افزایش یافته است. قیمت دومین رمز ارز بازار رکورد سی ماهه  قیمتی خود را شکست و به ۵۹۲ دلار رسید.

رشد قیمت اتریوم

قیمت بیت کوین در روزها و هفته‌های اخیر در یک روند صعودی قدرتمند قرار داشته است. این روند صعودی، قیمت اولین رمز ارز جهان را به محدوده ۱۹,۰۰۰ دلار رساند. سپس قیمت وارد اصلاح شد و تا محدوده ۱۸,۰۰۰ دلار اصلاح کرد. اما مجددا قیمت BTC به دنبال شکست مقاومت مهم ۱۹,۰۰۰ دلار، روند صعودی را در پیش گرفته است. در روی دیگر بازار، قیمت اتریوم و سایر آلتکوین‌ها نیز افزایش یافته است. اتریوم در هفته گذشته ۳۰ درصد رشد داشته و بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۱۸ را شکسته است. در حال حاضر قیمت ETH در محدوده ۵۹۰ دلار معامله می‌شود و تا ۶۰۰ دلار راهی باقی نمانده است.

در هفته گذشته قیمت اتریوم در محدوده ۴۶۰ دلار معامله می‌شد. قیمت این رمز ارز محبوب با ۲۶ درصد رشد همراه بود. از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی قیمت این ارز دیجیتال ۳۵۰ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که بیت کوین از ابتدای سال ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

نمودار قیمت اتریوم

تارگت بعدی اتریوم: ۶۲۰ دلار

بسیاری از تحلیلگران و فعالان حوزه ارزهای رمزنگاری شده هدف بعدی قیمت اتریوم را ۶۲۰ دلار پیش بینی کرده‌اند. برای نمونه تحلیل Josh Roger را مرور می‌کنیم:

مقاومت ۵۷۰ دلار سطح بسیار مهمی برای اتریوم است. شکست این مقاومت، شرایط را برای آغاز موج صعودی بعدی فراهم خواهد کرد. هدف این موج صعودی محدوده ۶۲۰ دلار خواهد بود. به نظره من تارگت قیمتی اتریوم در رالی صعودی فعلی محدوده ۶۲۰ دلار خواهد بود.

تحلیل قیمت اتریوم

این تحلیلگر بازار، حمایت‌های اتریوم را در محدوده ۵۶۰ و سپس ۵۲۰ و در نهایت ۵۱۰ دلار در نظر گرفته است.

بروزرسانی اتریوم ۲ نیمی از راه را رفته است

مومنتوم ایجاد شده در بازار اتریوم را می‌توان به پیشرفت بروزرسانی اتریوم ۲ نسبت داد. اترهای استیک شده در Beacon Chain که همان فاز صفر اتریوم ۲ است، تقریبا به ۶۰ درصد رسیده است. هر چند ارسال اتر به این قرارداد هوشمند در ابتدا بسیار کند صورت می‌گرفت اما اخیرا شاهد سهام گذاری حجم بالای اتر در این قرارداد هوشمند هستیم. در حال حاضر ۵۶ درصد از اترهای لازم در این قرارداد هوشمند ذخیره شده است. این پیشرفت قابل توجهی برای اتریوم است. در حال حاضر ۲۹۱,۳۵۲ رمز ارز اتر استیک شده است. با توجه به قیمت اتر در بازار، معادل دلاری آن برابر ۱۸۷ میلیون دلار است. البته هنوز ۲۳۱,۹۳۶ اتر دیگر باید به این شبکه ارسال شود تا گام اول اتریوم ۲ برداشته شود.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند در صورتی که این گام به صورت کامل انجام شود و ۱۰۰ درصد اترهایی که باید به این قرارداد ارسال شوند، در آن قفل شود، قیمت اتریوم رشد بالاتری نیز خواهد داشت. هرچند به احتمال زیاد فاز اول با یک هفته تاخیر راه‌اندازی خواهد شد. اما با این حال، این اتفاق باعث ایجاد مومنتوم در بازار اتریوم خواهد شد و رشد قیمت آن دور از انتظار نخواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا