ارز دیجیتال

حفظ کاربران از اولویت‌های اصلی شرکت متا

در ۱ آگوست، FT گزارش داد که افراد نزدیک به این موضوع گفتند که نمونه‌های اولیه چت‌بات‌ها در حال ساخت است و محصولات نهایی می‌توانند با کاربران در سطح انسانی گفتگو کنند.

بر اساس این گزارش، طیفی از ربات‌های چت قادر به نمایش شخصیت‌های مختلف خواهند بود و انتظار می‌رود تا اوایل ماه آینده منتشر شوند.

منابع نزدیک به این موضوع می‌گویند که کارکنان متا به چت‌بات‌ها personas لقب داده‌اند و این ربات‌ها به شکل شخصیت‌های مختلف هستند.

شخص دیگری که از این برنامه‌ها آگاه است، گفت که این شرکت قبلاً یک ربات را بررسی کرده است که مانند آبراهام لینکلن رئیس جمهور سابق ایالات متحده صحبت می‌کند و دیگری برای مشاوره سفر که مانند یک موج سوار صحبت می‌کند.

به گفته منابع در گزارش FT، هدف چت‌بات‌ها ارائه توصیه‌ها و قابلیت‌های جستجوی جدید، همراه با محصول سرگرم‌کننده برای بازی مردم خواهد بود.

منبع FT گفت که این شرکت ممکن است بررسی‌های خروجی چت‌بات‌ها را به صورت خودکار انجام دهد تا از صحت اطمینان حاصل کند و از گفتار قانون شکنی جلوگیری کند.

این توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که متا تلاش‌های عمده‌ای را برای حفظ کاربر اختصاص داده است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در طی تماس سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ خود در ۲۶ ژوئیه درباره آخرین محصول شرکت و رقیب توییتر Threads صحبت کرد.

او گفت که روزانه افراد بیشتری را می‌بیند که از آنچه من انتظار داشتم باز می گردند. زاکربرگ همچنین گفت متا در درجه اول بر حفظ کاربران Threads متمرکز شده است.

گزارش درآمد همچنین نشان داد که ۳.۷ میلیارد دلار دیگر در توسعه متاورس سرمایه‌گذاری شده است.

معرفی چت‌ربات‌های قابل دسترس همچنین به معنای فرصتی برای جمع‌آوری مقادیر زیادی از داده‌های کاربر است. OpenAI، سازنده چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT، به دلیل سرقت اطلاعات ادعایی از طریق ربات‌های خودش، با یک دعوی حقوقی دسته‌جمعی مواجه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا