ارز دیجیتال

۱۰ میلیون توکن ۱inch به کاربران آن پرداخت می‌شود

بنیاد ۱inch در نظر دارد ۱۰ میلیون توکن ۱inch را به کاربران اهدا کند. این برنامه از تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) آغاز خواهد شد.

  به نقل از کوین‌تلگراف، بنیاد ۱inch در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه اعلام کرد ۱۰ میلیون توکن ۱INCH را بین کاربران توزیع می‌کند. این برنامه به منظور جبران کارمزد گس کاربرانی است که توکن‌های خود را در این شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند. این بنیاد در صدد آن است تا از زمان اولین معامله در یک ماه معین تا زمان توزیع توکن ۱inch برای کاربرانی که در این بازه در شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند توکن ۱inch صادر کند.

در حال حاضر، قیمت توکن ۱INCH طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد رشد داشته و به ۲.۱۹ دلار رسیده است. این موضوع بدان معنا است که بنیاد ۱inch بیش از ۲۱ میلیون دلار از توکن‌های خود را توزیع خواهد کرد. هرچند، تنها کاربرانی که حداقل ۱۰۰,۰۰۰ توکن ۱INCH سپرده‌گذاری می‌کنند می‌توانند بازپرداخت کارمزد گس خود دریافت کنند. در این طرح بیان شده است برای بازپرداخت ۲۵٪ از کارمزدهای تراکنش‌هایی که از گزینه Fast gas price استفاده کنند و درصد لغزش قیمت آنها (slipping tolerance) بیشتر از ۱٪ باشد داشتن حداقل ۱۰۰ توکن ۱INCH ضروری است.

طبق گفته این بنیاد، طرح بازپرداخت کارمزدهای گس به کاربران واجد شرایط تا زمان توزیع کامل ۱۰ میلیون توکن ۱INCH ادامه می‌یابد. بنیاد ۱inch بیان کرده است ایده اصلی این طرح از جانب اعضای جامعه و از طریق فروم حاکمیت شبکه ۱inch ارائه شده است.

در ۱inch می‌توان به جستجوی بهترین قیمت در بین صرافی‌های غیرمتمرکز پرداخت و معاملات را بین چند استخر تقسیم کرد تا حداکثر توکن ممکن در یک تراکنش را به دست آورد. در معاملات بزرگ که از ۱inch استفاده می‌کنند، جستجو در چندین صرافی می‌تواند به دستیابی به قیمت بهتر منجر شود. این موضوع به کاربران امکان می‌دهد تا مقداری از هزینه کارمزد گس خود را جبران کنند. ۱inch هم‌چنین به منظور کمک به کاربران در خصوص صرفه‌جویی در هزینه کارمزد گس، از توکن Chi Gas (CHI) استفاده می‌کند. این توکن هنگامی صادر می‌شود که قیمت گس بسیار کم باشد و هنگامی سوزانده می‌شود که قیمت گس بالا باشد.

قیمت توکن کاربردی و حاکمیتی ۱INCH پس از آنکه در تاریخ ۸ می به رکورد ۷.۵۸ دلار رسید با کاهش چشمگیری مواجه شد. در حال حاضر قیمت توکن ۱inch برابر با ۲.۱۹ دلار و حجم معاملات روزانه نیز بیش از ۲۵۷ میلیون دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا