ارز دیجیتال

رشد ۳۵ درصدی قیمت XRP ؛ آلتکوین ها جان تازه ای گرفتند

قیمت XRP با ۳۵ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون با قیمت ۰.۴۲ دلار معامله می‌شود. این بیشترین رشد در ۷ روز گذشته در بین ۱۰ کوین برتر بازار بوده است. به همراه رشد ریپل، اتریوم نیز به قیمت ۵۱۶ دلار رسیده و کل بازار رمز ارزها در یک روند صعودی قرار دارد؛ این بالاترین قیمتی است که چهارمین کوین برتر بازار رمز ارزها در سال ۲۰۲۰ به خود دیده است.

در ۱۳ مارس ۲۰۲۰، قیمت ریپل به ۰.۱۳ دلار ریزش کرد (همراه با ریزش ۵۰ درصدی بیت کوین). از آن زمان تا کنون، XRP چند بار به قیمت ۰.۳۳ دلار رسیده، اما این اولین بار در سال ۲۰۲۰ است که تا قیمت ۰.۴۲ دلار رشد می‌کند.

شاخص‌های نقدینگی ریپل در پلتفرم‌های ODL نشان می‌دهند که قیمت XRP در کل سال ۲۰۲۰، در قیمت پایینی معامله می‌شد و تنها الان است که کمی متعادل شده و در حال رشد است.

قیمت XRP ، اتر و آلتکوین‌ها در حال صعود است

کل بازار رمز ارزها در حال صعود است. این از نحوه رفتار بزرگ‌ترین لتکوین‌های بازار آکاملا مشهود است. XRP بیش از ۳۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده؛ از ۰.۲۹۹ دلار به ۰.۴۲۳ دلار. این نشان دهنده این است که پروژه ریپل در حال ادامه کار است.

هدف این است که XRP بتواند جای تتر (USDT) را بگیرد و در حال انتشار این خبر به جایگاه سومین ارز بزرگ بازگشته است. قابل ذکر است که تتر با ارزش بازار ۱۸.۳۷ میلیارد دلار، توانست به جایگاه سوم دست یابد؛‌ در حالی که حجم بازار XRP، اکنون ۱۸.۹۶ میلیارد دلار است.

در همین حین، اتریوم نیز آمادگی خود برای رشد را نشان داد؛ دومین ارز دیجیتال برتر، توانست به قیمت ۵۱۶ دلار برسد و همچنان به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد. در ۷ روز گذشته، این رمز ارز محبوب حدود ۱۳ درصد رشد کرده است.

 

ارز دیجیتال دیگری که برای سرمایه گذاران جذاب شده، لایت کوین (LTC) است. لایت کوین توانست محدوده ۵۰ دلاری خود را بشکند و به قیمت ۸۳ دلار برسد و اکنون در همین حدود قیمتی معامله می‌شود. در کنار اتریوم، لایت کوین نیز یکی از ارزهایی است که کل بازار را به سمت جلو حرکت می‌دهد.

لایت کوین و XRP در بین ۱۰ کوین برتر بازار، بیشترین درصد رشد را در ۷ روز گذشته داشته‌اند؛ ریپل ۵۷ درصد و لایت کوین ۳۳ درصد رشد داشته‌اند.

کل بازار رمز ارزها در حال گسترش است. علاقمندان و سرمایه گذاران هیچ گاه چنین رشدی را ندیده‌اند. این ممکن است باعث شود که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال نیز به زودی قله‌های بالاتری را ثبت کنند.

بیت کوین اکنون با قیمت ۱۸,۷۴۶ دلار معامله می‌شود؛ برترین ارز دیجیتال، با بالاترین قیمت ثبت شده (ATH) خود، تنها ۱۲۵۴ دلار فاصله دارد. نکته جالب درباره این بازار گاوی این است که نقدینگی کریپتو در صرافی‌های ارز دیجیتال در حال کم شدن است. یعنی BTC کمتری در پلتفرم‌های معاملاتی واریز می‌شود.

همانطور که کمیت کریپتو نشان می‌دهد، این برای بیت کوین می‌تواند بسیار صعودی باشد. معمولا زمانی که قیمت برترین ارز دیجیتال خیز بر می‌دارد،‌ کاربران دارایی‌های خود را در صرافی‌ها واریز می‌کنند تا آنها را بفروشند. اما امروزه این مسئله مقداری تغییر کرده است؛ ما امواج Bitcoin را می‌بینیم و سرمایه گذاران بیت کوین‌های خود را برداشت می‌کنند.

قیمت xrp - xrp price - قیمت xrp - قیمت چهارمین ارز دیجیتال برتر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا