ارز دیجیتال

همه چیز درباره راه اندازی اتریوم ۲

همانطور که قبلاً تاکید شد، راه‌اندازی اتریوم ۲ مدت‌هاست که در دست تهیه است.

BTCManager  در تاریخ ۴ نوامبر سال ۲۰۲۰ گزارش داد که چگونه بنیاد اتریوم سرانجام تاریخ شروع قرارداد سپرده گذاری برای  فاز صفر اتریوم ۲  را اعلام کرد.

در آن زمان، یکی از توسعه دهندگان اصلی اتریوم، دنی رایان، اعلام کرد که فاز صفر با رعایت چندین شرط در ۱ دسامبر سال ۲۰۲۰، ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت گرینویچ راه اندازی می‌شود.

اندکی پس از اعلام این خبر، در تاریخ ۱۳ نوامبر، ویتالیک بوترین از طریق توییتی اعلام کرد که نرخ دستمزد در هفته های اولیه راه اندازی شبکه اصلی Eth۲ Beacon Chain به میزان ۲۵ تا ۳۳ درصد از سطح شبکه آزمون Medalla در حال کاهش است.

در یادداشتی اخیر، بنیاد اتریوم برنامه‌ای را اعلام کرد مبنی بر این که قصد دارد تا مبلغ ۵۰۰۰۰ دلار به هکرهایی بپردازد که نقاط ضعف اساسی را پیدا کنند که بر راه اندازی اتریوم ۲ تأثیر خواهد گذاشت.

کاربران برای استیکینگ در راه اندازی اتریوم ۲ با چه چالش‌هایی روبرو هستند؟!

دنی رایان ،محقق بنیاد اتریوم، در برنامه”Ask me anything” (از من بپرس) در Reddit، گفت که در صورت لزوم می‌توان آستانه را تنظیم کرد تا اطمینان حاصل شود که اتریوم ۲ واقعاً راه می‌افتد.

من شخصاً فکر می‌کنم که برای راه اندازی اولیه، ۱۰۰ هزار اتر در قرارداد کافی است، و تنظیم آستانه پایین برای اینکه آن اتریوم برای مدت طولانی در بلاتکلیفی باقی نماند منطقی است. جوایز برای این پذیرندگان اولیه بسیار زیاد خواهد بود و اعتبار اتریوم احتمالاً با گذشت زمان رشد می‌کند. برنامه ریزی برای تنظیم دقیق این مقدار ثابت در ۲۴ نوامبر یا ۱ دسامبر کمی جسورانه است. ما دقیقاً نمی‌دانیم طی دو هفته آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، بنابراین ابتدا باید ببینیم که چه پیش می آید. به نظر می‌رسد که  تیم‌های مهندسی کاربری می‌خواهند تا ماه دسامبر صبر کنند و در صورت لزوم این مقدار ثابت را در ابتدای ژانویه تنظیم کنند. این منطقی به نظر می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا