ارز دیجیتال

پشتیبانی گروه IBC برای راه اندازی اتریوم ۲

راه‌اندازی اتریوم ۲ در حال دریافت پشتیبانی از سراسر جهان است.گروه IBC  هم از این عرصه حمایت کرده است.

هر روز به عرضه فاز صفر اتریوم ۲ که یکی از پیش‌بینی شده‌ترین تحولات صنعت رمز ارزها تاکنون لقب گرفته است نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم.

به عنوان بزرگترین پلتفرم قرارداد هوشمند تا کنون، همه نگاه‌ها به سمت به روز رسانی مورد انتظار اتریوم است که در نهایت شاهد تغییر شبکه به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) خواهیم بود.

قابل درک است که تعداد زیادی از نهادها در سرتاسر جهان مشتاقانه چشم به راه اندازی اتریوم ۲ دوخته‌اند و گروه IBC مستقر در دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تحلیل قیمت اتریوم؛ بروزرسانی اتریوم ۲ چه تاثیری بر قیمت ETH دارد؟

بر اساس گزارشی از Trade Arabia ، شرکت سرمایه گذاری دبی در حال تهیه و استیک ۱۰ میلیون دلار اتر (ETH) برای پشتیبانی از راه اندازی اتریوم ۲ است. قابل توجه است که این سرمایه گذاری با مشارکت سرویس سازمانی کانادایی به نام CanETH انجام خواهد شد که مشارکت کاربران را در اتریوم ۲ امکان‌پذیر می‌کند.

خرم شروف (Khurram Shroff )، رئیس گروه IBC، که در مورد توسعه و ارتقا اتریوم صحبت می‌کرد، اظهار داشت:

ما از مفهوم گواه اثبات سهام که برای قراردادهای هوشمند اتریوم ۲ پیشنهاد شده بسیار هیجان زده هستیم و تعداد ۲۰۰۰۰ اتر را مسدود می‌کنیم که تا مرحله ۲ یک سفر یک طرفه است،  مسدودسازی این مقدار اتر اعتماد ما را  به اتریوم ۲ نشان می دهد.

و در ادامه افزود که:

نسخه به روزتر و کارآمدتری که در مرحله دوم معرفی می‌شود، به مصرف بی‌رویه انرژی زیاد مورد نیاز مدل” گواه اثبات کار “می‌پردازد و جذابیت آن را بیشتر می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا