ارز دیجیتال

شرکت ماینینگ بیت کوین برای افزایش قدرت استخراج، سهام خود را می‌فروشد!

یک شرکت ماینینگ مستقر در ایالات متحده با سرمایه گذاران خارجی توافق کرده است که ۱۳.۹ میلیون دلار سهام شرکت را در ازای ماینرهایی که قدرت هش استخراج بیت کوین آن‌ها یک اگزاهش بر ثانیه است مبادله کند.

شرکت بیت دیجیتال و تبادل ۱۴ میلیون دلار سهم در ازای ۱ هگزاهش قدرت استخراج

شرکت ماینینگ بیت کوین (BTC) لیست شده دربورس نزدک به نام بیت دیجیتال(Bit Digital) اعلام کرده است که ۱۳.۹ میلیون دلار سهام شرکت را با سخت افزارهای استخراج بیت کوین مبادله خواهد کرد.

بررسی وضعیت ماینینگ بیت کوین و اتریوم؛ اوضاع کدام ماینرها بهتر است؟

طبق اعلامیه ۱۱ نوامبر، بیت دیجیتال با سرمایه گذاران غیرآمریکایی توافق نامه خرید دارایی را منعقد کرده است تا ۴۳۴۴۷۱۱ سهم به ارزش هر سهم ۳.۲ دلار را در ازای ماینرهای بیت کوین که قدرت هش ماینینگ آن‌ها ۱۰۰۰ پتاهش بر ثانیه و یا ۱ هگزاهش بر ثانیه است را مبادله کند.

شرکت بیت دیجیتال کسب و کار استخراج بیت کوین خود را در فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز کرد و تا ماه اکتبر به سرعت به قدرت هش ۱۲۵۰ پتاهش بر ثانیه رسید. پس از اضافه شدن ماینرهای جدید تقریباً هش عملیاتی بیت دیجیتال دو برابر می‌شود.

این شرکت همچنین پیش بینی می‌کند تا ژانویه ۲۰۲۱ تعداد ۲۰۰۰ ماینر MicroBT Whatsminer M21 ASIC خریداری شده قبلی را نصب کند و ۶.۲ پتاهش بر ثانیه دیگر نیز به نرخ هش عملیاتی اضافه کند.

آیا نرخ هش روی وقایع بعد از هاوینگ بیت کوین تاثیر می‌گذارد؟

با قدرت هش برنامه ریزی شده بیش از ۲.۳ هگزاهش در ثانیه، تصمیم بیت دیجیتال برای مبادله ۱۳.۹ میلیون دلار سهام در ازای ماینرها به شرکت کمک می‌کند تا در کنار بنگاه‌های استخراج برتر آمریکای شمالی از لحاظ نرخ هش قرار گیرد.

ماه گذشته، گروه ثبت اختراعات Marathon مستقر در نوادا اعلام کرد که قصد دارد قدرت هش ۲.۵۶ هگزاهش بر ثانیه را تا ژوئیه ۲۰۲۱ ثبت کند. این اعلامیه شرکت Marathon را برای پیشی گرفتن از قدرت هش Riot Blockchain ، که هدف آن ۲.۳ هگزاهش بر ثانیه تا ماه جولای سال آینده است در کورس نگه می‌دارد.

قدرت هش شبکه بیت کوین در حال حاضر به طور کلی ۱۲۱ هگزاهش بر ثانیه است. هر یک از شرکت‌های بیت دیجیتال، ماراتن و ریوت بلاک چین قصد دارند بیش از ۱.۹٪ از نرخ هش جهانی فعلی را کنترل کنند.

در ماه فوریه، فناوری Layer۱ با حمایت پیتر تیل همچنین نشان داد که قصد دارد ۳۰٪ از نرخ هش جهانی را قبل از پایان سال آینده تأمین کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا