مسکن

آپارتمان های منطقه ۵ تهران چند؟

 منطقه ۵ تهران دارای بافت نوساز و مسکونی است و دسترسی خوبی به مراکز بهداشتی، تفریحی، بوستان و پارک‌ها دارد. بنابراین افراد زیادی خواهان خرید خانه در این منطقه هستند.به همین علت این گزارش را به بررسی خانه‌های منطقه ۵ تهران اختصاص داده‌ایم.

اگر‌ با سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد تومان قصد خرید واحد آپارتمانی ۱۳۰ متری در شهرک‌آپادانا دارید، می‌توانید واحدی ۳ خوابه که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد را در این محله خریداری کنید. همچنین واحدی ۱۲۸ متری که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد، قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۸۷ متری در جنت‌آباد جنوبی درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی نوساز در اکباتان با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد نوساز دیگری در المهدی با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۷۷ متری در جنت‌آباد مرکزی با ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۶ سال از ساخت این واحد می‌گذرد، لازم است مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

اگر قصد خربد واحدی نوساز در پونک را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، واحدی ۸۴ متری با ۲ اتاق خواب را در این محله خریداری کنید.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۱۱ ساله در باغ‌فیض با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

مسکن تهران

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا