مسکن

قیمت آپارتمان‌های منطقه۷ تهران/ گران‌ترین محله کدام است؟

منطقه۷ در مرکز تهران قرار دارد. ارامنه، حشمتیه، نظام‌آباد، گرگان، نیلوفر، خاقانی، امجدیه و… از محله‌های این منطقه محسوب می‌شود. قیمت مسکن در منطقه۷ باتوجه به محله متفاوت است و طی یک ماه گذشته آپارتمان‌های آن در بازه قیمتی ۱۱ تا ۸۹میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است.

گران‌ترین آپارتمان این منطقه در محله نیلوفر معامله شد. قیمت مسکن در این محله طی یک ماه اخیر بین ۳۰ تا ۸۹میلیون تومان در هر متر مربع متغیر بود. یک واحد ۱۰۹متری و یک سال ساخت در نیلوفر متری ۷۰میلیون و ۳۵۸هزار تومان و خانه‌ای ۱۲۳متری و نوساز متری ۵۵میلیون تومان معامله شد.

ارزان‌ترین آپارتمان منطقه۷ در محله ارامنه با قیمت ۱۱میلیون تومان در هر متر مربع به فروش رفت. یک واحد ۴۹متری و ۱۷سال ساخت در این محله متری ۱۷میلیون و ۲۳۴هزار تومان و واحدی ۸۰متری و ۴۹سال ساخت متری ۲۴میلیون و ۷۵۰هزار تومان خریداری شد.

حشمتیه یکی دیگر از محله‌های منطقه۷ تهران است. قیمت مسکن در این محله بین متری ۱۴ تا ۳۷میلیون تومان بوده است. یک آپارتمان ۱۱۰متری و نوساز متری ۳۳میلیون و ۴۴۲هزار تومان و واحدی ۴۲متری و ۸سال ساخت متری ۲۰میلیون تومان معامله شد.

قیمت مسکن در محله نظام‌آباد بین ۱۴ تا ۱۹میلیون تومان در هر متر مربع است. یک خانه ۱۱۲متری و ۲سال ساخت در نظام‌آباد متری ۱۸میلیون و۳۰۳هزار تومان و آپارتمانی ۶۹متری و ۸سال ساخت متری ۱۸میلیون تومان به فروش رفت.

گرگان یکی دیگر از محله‌های منطقه۷ است که قیمت مسکن در آن در بازه قیمتی ۱۳ تا ۲۰میلیون تومان در هر متر مربع قرار داشت. قیمت مسکن برای ۷۶متری و ۱۰ سال ساخت در گرگان ۲۲میلیون و ۳۵۳هزار تومان و برای یک واحد ۵۰متری و ۸سال ساخت متری ۲۰میلیون و ۷۵۲هزار تومان بوده است.

قیمت مسکن در محله خاقانی طی این یک ماه بین ۱۸ تا ۳۶میلیون تومان بوده است. یک واحد ۵۷متری و ۹سال ساخت در خاقانی متری ۲۷میلیون و ۸۵۴هزار تومان و آپارتمانی ۷۷متری و ۱۸سال ساخت متری ۳۶میلیون و ۸۱۶هزار تومان معامله شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا