بازارهای خارجی
موضوعات داغ

بایدن: من اقتصاد را تعطیل نمی‌کنم، من ویروس را تعطیل می‌کنم

به گزارش بلومبرگ، پیروزی رییس جمهور منتخب جو بایدن، نشانگر یک نقطه تحول در واکنش ایالات متحده به بیماری همه‌گیر ویروس کرونا است؛ زیرا وی قول تازه‌ای در خصوص تلاش جدی فدرال برای مهار ویروسی را می‌دهد که در سراسر کشور در حال افزایش بوده است. این ادعاها در مقابل رییس جمهوری بوده که به صورت مداوم خطرات شیوع را نادیده گرفته و وعده داده که خودش ناپدید خواهد شد.

در حالی که رییس جمهور منتخب می‌تواند زمینه‌سازی برای ایجاد یک رویکرد مستحکم‌تر و یک کمپین پیام‌رسانی کاملا متفاوت با دونالد ترامپ را آغاز کند، بایدن مجبور خواهد بود تا ۲۰ژانویه که رسما به مقام خوب منصوب شود صبر کند تا به این برنامه‌ها جامه عمل بپوشاند.

با این حال، تیم انتقال بایدن ماه‌ها برای چگونگی هماهنگی آژانس‌های فدرال به منظور اجرای برنامه‌های بایدن که ماه‌ها پیش مطرح شده، کار کرده‌اند. این پیشنهادات شامل دستور استفاده ملی از ماسک بوده هرچند بایدن و تیم او‌ میدانند که اجرای این طرح به صورت فدرال دشوار است.

بایدن در تاریخ ۳۰اکتبر در سنت‌پال، مینه‌سوتا گفت: “من جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها را به منظور کمک اقتصادی به خانواده‌های کارگر، مدارس و مشاغل گرد هم خواهم آورد. همانطور که پیش از این گفتم، قرار نیست که من اقتصاد را تعطیل کنم. من ویروس را متوقف خواهم کرد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا