مسکن

قیمت آپارتمان‌ های شهرک غرب تهران /معاملاتی که انگشت‌شمار شده است!

شهرک غرب محله‌ای در شمال غرب تهران است که با نام شهرک قدس هم شناخته می‌شود. قیمت مسکن در این محله بالاست و در یک ماه اخیر در بازه قیمتی متری ٣٩ تا ٨٧میلیون تومان معامله شده است؛ البته به گفته مشاوران املاک منطقه، قیمت‌های اعلامی توسط مالکان  آپارتمان بیش از این‌ است‌ و ارقام بالای ١٠٠میلیون تومان برای هر متر مربع هم اعلام شده است.

یک واحد آپارتمان ١۴۶متری که ٢٩سال از ساخت آن می‌گذرد، متری ۶٨میلیون و ٨۵٢هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی ١٣٠متری و ١٨سال ساخت در خیابان شفق متری ۶٢میلیون و ٧۵٢هزار تومان و خانه‌ای ١٣۶متری و ٩سال ساخت در همین خیابان متری ۶٢میلیون و ٧۵٣هزار تومان به فروش رفت.

گران‌ترین آپارتمان معامله شده در این محله یک واحد ١۵۶متری و ٢٩سال ساخت در خیابان هرمزان است که متری ٨٧میلیون تومان معامله شد. یک واحد ١۴٠متری و نوساز در خیابان مطهری متری ٨۴میلیون تومان معامله شد.

یک واحد آپارتمان ٧٨متری در خیابان شهید فرحزادی ۵٨میلیون و ۴۵٨هزار تومان به ازای هر متر مربع به فروش رفت. قیمت مسکن برای واحدی ١٢۴متری و نوساز در بلوار خوردین متری ۶۵میلیون و ٧٢۵هزار تومان بوده است.

ارزان‌ترین آپارتمان  معامله‌شده در شهرک غرب برای خانه‌ای ٧٠متری و ٩سال ساخت در خیابان ایران زمین است. این واحد متری ٣٩میلیون و ٢٨۵هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن نسبت به زمان مشابه در سال گذشته افزایش شدیدی داشته است. درحالیکه مهر ٩٨، گران‌ترین آپارتمان معامله‌شده در این محله متری ۴۶میلیون تومان بوده است، اکنون گران‌ترین آپارتمان به متری ٨٧میلیون تومان رسیده است.

در پایان باید گفت؛ تعداد معاملات انجام‌شده، کاهش شدیدی داشته و به یک سوم معاملات در سال٩٧ رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا