ارز دیجیتال

طرفداران بیت کوین مفهوم واقعی «آزادی» و «نوع‌دوستی» را درک می‌کنند

احتمال پیروزی کانیه وست در انتخابات پیش‌رو وجود دارد

کانیه وست(Kanye West)؛ رپر مشهور آمریکایی که هم‌اکنون یکی از نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا محسوب می‌گردد، در طی مصاحبه در یک برنامه‌ی پادکست اظهار داشت که برای جامعه‌ی کاربران بیت کوین احترام قائل است. وی اظهار داشت که طرفداران بیت کوین «از بینش واقعی نسبت به آزادی و نوع‌دوستی برخوردار هستند.»

کانیه وِست یکی از شناخته شده‌ترین رپر‌های جهان محسوب می‌شود که در سراسر جهان بیش از ۱۴۰ میلیون آلبوم و قطعه‌ی موسیقی را به فروش رسانده است. بر اساس گزارش کوینیت وی در ماه جولای اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کرده است. وست در مصاحبه با جو روگان(Joe Rogan) تایید کرد که همچنان در انتخابات حضور دارد.

وی اظهار داشت: «احتمال پیروزی من در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود دارد. در حقیقت پیروزی من در انتخابات پیش‌رو بهترین شرایط را برای آمریکا ایجاد خواهد کرد.» وی اظهار داشت که نام وی در برگه‌های رای‌گیری دوازده ایالت آمریکا وجود دارد و رای‌دهندگان ۱۷ ایالت دیگر قادر خواهند بود نام وی را در برگه‌های رای‌گیری بنویسند.

 

وست معتقد است که امکان پیروزی وی در انتخابات کنونی ریاست جمهوری نیز وجود دارد. با این وجود، وی خود را پیروز قطعی انتخابات آمریکا در سال ۲۰۲۴ می‌داند.

کانیه وست طرفداران بیت کوین را آزادی‌خواه توصیف کرد

وی در این مصاحبه اظهار داشت که بسیاری از طرفداران بیت کوین را متخصصان فن‌آوری تشکیل می‌دهند که قادر هستند از شاهراه اطلاعاتی جدید به خوبی استفاده کنند و ابزارهای مورد استفاده در زندگی ما را ایجاد کنند. وست افزود:

طرفداران بیت کوین افرادی هستند که از بینش واقعی نسبت به نوع دوستی و آزادی واقعی در آمریکا برخوردار هستند.Kanye West

وست در این مصاحبه اظهار داشت که برخی به وی پیشنهاد کرده‌اند تا برای فرمانداری ایالت کالیفرنیا نامزد شود. وی افزود: «اگر فرمانداری بخشی از مسیر زندگی من است، آن را می‌پذیرم اما من خواستار رهبری یک جهان آزاد هستم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا