ارز دیجیتال

فایل کوین به‌ نفع ماینرها آپدیت شد؛ دریافت ۲۵٪ پاداش بلاک به‌صورت فوری

آن دسته از ماینرهای فایل کوین که آخرین به‌روزسانی این شبکه را نصب کرده‌اند، اکنون می‌توانند به‌صورت آنی ۲۵ درصد از پاداش بلاک خود را دریافت کنند.

به گزارش «The Block»، مولی (Molly)، مدیر شبکه فایل کوین، روز چهارشنبه با ارسال یادداشتی در کانال اسلک این پروژه اعلام کرد که تازه‌ترین به‌روزسانی فایل کوین با نام لوتوس ۱.۱.۰ (Lotus 1.1.0) برای دانلود در دسترس قرار گرفته و کسانی که همچنان خواهان مشارکت در این شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز هستند، باید آن را بارگذاری و نصب کنند.

مولی در یادداشت خود آورده است:

شما باید پیش از رسیدن ارتفاع بلاک به عدد ۱۷۰,۰۰۰ واحد، به‌روزسانی را انجام دهید، در غیر این صورت، همگام‌سازی لازم با زنجیره را از دست خواهید داد.

گفتنی است شبکه فایل کوین، پنجشنبه‌شب به وقت شرق آمریکا به ارتفاع بلاک ۱۷۰,۰۰۰ واحد رسید.

در بخش دیگری از یادداشت مولی آمده است:

یکی دیگر از ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید، فعال‌سازی قابلیت FIP-004 است. این قابلیت به ماینر کمک می‌کند تا با دریافت آنی پاداش ذخیره‌سازی و بدون نیاز به واگذاری، توکن‌های خود را مجدداً سرمایه‌گذاری کند.

گفتنی است ماینرهای فایلکوین طی شبانه‌روز گذشته توانسته‌اند حدوداً ۱۵۰ هزار توکن FIL تولید کنند. با این نرخ، بیش از ۴۰ هزار پاداش بلاک روزانه به ماینرها اعطا خواهد شد. با این حال، باید منتظر ماند و دید که چه میزان از این توکن‌های آزاد شده، به‌جای فروش در بازارها دوباره از سوی ماینرها با هدف افزایش توان رایانشی گرو گذاشته خواهد شد.

همان‌طور که پیش‌تر رسانه‌ها گزارش دادند، مسئله نقدینگی‌ باعث شده تا شماری از مشارکت‌کنندگان شبکه اصلی فایل کوین از زمان راه‌اندازی آن در مورد اجرای برنامه‌های توسعه استخراج خود تردید کنند.

در مدل اقتصادی طراحی‌شده برای فایل کوین، ماینرها برای گنجاندن داده‌ها در بخش‌های معتبر شبکه باید توکن‌های FIL خود را در قالب وثیقه اولیه گرو بگذارند تا بتوانند قدرت مؤثر استخراج ذخیره‌سازی خود را افزایش دهند.

پیش از اضافه‌شدن قابلیت FIP-004، پاداش‌های بلاک ماینرها به‌صورت خطی، طی ۱۸۰ روز آزاد می‌شد، اما اکنون آنها می‌توانند ۲۵ درصد از پاداش خود را به‌طور آنی دریافت کنند و ۷۵ درصد باقی‌مانده نیز طی ۶ هفته آینده به آنها اعطا خواهد شد.

بنابر داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، کل موجودی توکن‌های در گردش فایل کوین حدوداً برابر با ۱۹.۳ میلیون واحد است. علاوه بر این، بیش از ۱۳ میلیون واحد فایل کوین نیز به‌عنوان وثیقه از سوی ماینرها در شبکه گرو گذاشته شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا