ارز دیجیتال

۶۰ درصد موجودی اتریوم در یکسال گذشته انتقال نیافته است

دلیل آن چیست؟

۶۰.۴ درصد از موجودی اتر طی بیشتر از یک سال گذشته انتقال نیافته است، در حالی که سرمایه‌گذاران در حال آماده شدن برای عرضه اتریوم ۲.۰ هستند. آیا سرویس استیکینگ اتریوم ۲.۰ تغییر رویکرد خواهد داد؟

طبق اطلاعات اخیر، سرمایه‌گذاران اتریوم ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را هودل کنند. تقریبا ۶۰ درصد موجودی اتر حداقل طی یک سال گذشته انتقال نیافته است.

سرمایه‌گذاران اتریوم علاقمند به هودل کردن هستند

نمودار “موج نگهداری دارایی” (Hold Wave) که توسط شرکت تحلیلی گلس‌نود ارائه شده است نشان می‌‌دهد کوین موردنظر قبل از انتقال چه مدت نگهداری شده است. این شرکت بیان کرده است که رنگ‌های گرمتر در نمودارهای آنها بیانگر توکن‌هایی است که اخیرا انتقال یافته‌اند و رنگ‌های سردتر بیانگر توکن‌هایی است که مدت‌ها است انتقال نیافته‌اند.

شمارش معکوس اتریوم ۲.۰؛ شبکه آزمایشی زینکن (Zinken) عرضه شد
شمارش معکوس اتریوم ۲.۰؛ شبکه آزمایشی زینکن (Zinken) عرضه شد

در مورد اتریوم، اطلاعات نشان می‌‌دهد که تقریبا ۳۹.۶ درصد موجودی اتر طی ۱۲ ماه گذشته انتقال یافته است. تقریبا ۲۸ درصد موجودی اتر، آخرین بار بین ۱۲ الی ۲۴ ماه گذشته انتقال یافته‌اند.

در نتیجه، بیش از ۶۰ درصد موجودی اتر طی یک سال گذشته انتقال نیافته است. نمودار فوق نشان می‌دهد که این روند طی بازار نزولی اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز شده است. در آن زمان، قیمت اتر به کمتر از ۱۰۰ دلار کاهش یافته بود.

از آن زمان تاکنون، سرمایه‌گذاران اتریوم به انباشت این ارز دیجیتال پرداخته‌اند. حتی سقوط قیمت در اواسط ماه مارس که طی آن، قیمت اتر مجددا به کمتر از ۱۰۰ دلار رسید نیز باعث از بین رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران نشد.

اتریوم ۲.۰ چگونه بر ذهنیت هودل کردن تاثیرگذار خواهد بود؟
جامعه ارز دیجیتال در انتظار عرضه اتر ۲.۰، یکی از مهم‌ترین توسعه‌ها در تاریخ اتریوم طی چند ماه آتی است. این به‌روزرسانی منجر به انتقال از الگوریتم اجماع گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام خواهد شد.

گواه اثبات سهام علاوه بر برطرف کردن بعضی از مسائل فنی و امنیتی، به سرمایه‌گذاران امکان خواهد داد تا کوین‌های خود را مسدود کنند و در فرایندی به اسم استیکینگ، سود کسب کنند.

طبق گفته آنتونی ساسانو (Anthony Sassano) موسس ETHhub، این انتقال می‌تواند منجر به تغییر رویه سرمایه‌گذاران اتریوم شود. وی کنجکاو است تا بداند آیا کوین‌هایی که طی ۵ سال گذشته انتقال نیافته‌اند بالاخره فعالیت خواهند داشت یا خیر.

طبق گزارش اخیر CryptoPotato، توسعه‌های پیرامون اتریوم ۲.۰ بسیار نویدبخش به نظر می‌رسند. تا تاریخ ۱۲ اکتبر، شبکه آزمایشی زینکن فعال است و یکی از توسعه‌دهندگان عنوان کرده است که عملکرد این شبکه آزمایشی بسیار عالی بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا