اقتصادی

قیمت خودرو چهارشنبه ۱۷ اسفند

همزمان با آغاز ریزش قیمت ارز در بازار، ‌خودرو نیز در سراشیبی قیمتی قرار گرفت. طبق گفته کارشناسان طی ۴ روز گذشته قیمت انواع خودروها به‌طور کلی بین ۵ تا ۱۰ درصد کاهش را به ثبت رسانده است که می‌توان به ریزش ۳۰ میلیونی قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس و تیبا صندوق دار SX بنزینی اشاره کرد.

طبق گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بازار شب عید خودروی امسال چندان گرم نیست، چراکه وقتی قیمت‌ها افزایشی یا کاهشی می‌شود معمولا خرید و فروشی زیادی در بازار انجام نمی‌شود و متقاضیان در انتظار ثبات قیمت هستند تا نسبت به انجام انجام معامله اقدام کنند. بنابراین در حال حاضر نیز بازار در شرایط رکود قرار دارد و مردم در انتظار ثبات هستند.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز گذشته را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۵۲۰میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.  این مدل توانست افزایش قیمت هفته گذشته را جبران کند. قیمت مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۷۰ میلیون است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  به ۶۰۰ میلیون رسید که طی روز گذشته ۱۵میلیون ارزان شده است. این خودرو هنوز نسبت به هفته  گذشته ۱۰میلیون گران است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی۶۹۰ میلیونی شد که به معنای کاهش ۱۰میلیونی نسبت به روزگذشته است. قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما امروز ۷۵۵ میلیون است.
قیمت تارا دنده ای بدون تغییر ۷۷۰ میلیون تومان است. این خودرو هفته گذشته ۱۱۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس به حوالی ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است که ۱۵ میلیون طی یک روز ارزان شده است. این خودرو طی چهار روز ۳۰میلیون ارزان شده است. با این حال دنا نسبت به هفته گذشته ۶۵میلیون گران شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۶۴۰ میلیون تومان رسید که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی است. رانا هم طی یک هفته افزایش ۱۱۰میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت سمند EF۷ حوالی ۵۶۰ میلیون تومان است که تغییر نکرده است. با این حال سمند طی یک هفته ۶۵ میلیون گران شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی هم ۶۱۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی دو روز ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت وانت آریسان هم به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است  که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس به ۳۱۵ میلیون تومان رسید که به معنای کاهش ۵ میلیونی طی روز گذشته است.  این خودرو هفته گذشته ۴۰ میلیون ارزان تر بود.

قیمت پراید ۱۵۱ SE  با کاهش ۳ میلیونی به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده است. اما طبق بررسی نمودار تغییر قیمت ها این خودرو هفته گذشته۲۵میلیون ارزان تر بود.

قیمت ارزان ترین مدل پراید یعنی پراید ۱۵۱ SE مدل ۹۹ هم به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۵۰ میلیون است که به معنای کاهش ۵ میلیونی است. این خودرو طی چهار روز ۲۵ میلیون ارزان شده است. گفتنی است این خودرو  طی یک هفته گذشته ۳۵میلیون گران شده است.

قیمت تیبا هاچ بک پلاس هم به ۳۶۵ میلیون رسیده است که نسبت به سه روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک امروز ۳۶۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۳۷۰میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. این خودرو هفته گذشته  ۳۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت ساینا پلاس دنده ای هم به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است  که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۳۷۰میلیون رسید که نسبت روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. با این حال کوییک طی هفت روز گذشته۳۰میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

قیمت کوییک دنده ای S هم ۱۰ میلیون ارزان شد و به ۳۶۵ میلیون رسید. این خودرو طی روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک هم به ۴۸۵میلیون تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش داشته اشت.

قیمت شاهین سایپا ۶۵۰ میلیون است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. شاهین طی هفته گذشته ۶۰میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا