ارز دیجیتال

دلیل عملکرد ضعیف اتریوم چیست؟

به گفته هال پرس، بنیان‌گذار نورث راک LP، اتریوم به رغم دارا بودن زیرساخت‌های قوی، این آلت‌کوین برتر در بازار عملکرد ضعیفی داشته است.

 

پرس توییت کرد که اکوسیستم اتریوم همچنان پر جنب و جوش است و توسعه دهندگان در سطح بسیار بالایی اجرا می‌کنند، اما این یکی از بدترین عملکردها به دلیل نزدیک بودن به آپدیت شانگهای است که به اعتقاد او پایدار نیست.

 

با این حال، آری پاول، شریک مدیریت BlockTower Capital، دیدگاه متفاوتی در این مورد دارد. وی معتقد است که عملکرد ضعیف اتریوم به دلیل پایه‌های قوی آن در سال گذشته است، زیرا این دارایی هرگز تسلیم نشد.

به نظر وی این باعث شده است که اتریوم نتواند با سایر رمزارزها که از پایین‌ترین سطح جهش داشته‌اند، همگام شود. علاوه بر این، پاول اشاره می‌کند که پویایی بازار فعلی، تجربه یک افزایش معنی‌دار را برای ارزهای دیجیتال با ارزش بالا مانند اتریوم دشوار می‌کند.

با ورود کم پول جدید به فضای کریپتو، جریان‌های چرخشی جزئی در کریپتو می‌تواند ارزش کوین‌هایی با ارزش بازار تا ۵ میلیارد دلار را دو برابر کند. با این حال، این کوین‌ها همچنین می‌توانند به همین راحتی تا ۸۰ درصد سقوط کنند.

انتظار می‌رود ارتقای شانگهای اتریوم نشان‌دهنده گذار کامل بلاکچین به یک شبکه اثبات سهام باشد و اعتباردهندگان را قادر می‌سازد تا پاداش‌های به‌دست‌آمده از افزودن یا تایید بلاک‌ها به بلاکچین را برداشت کنند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شود این یک پیشرفت مثبت برای شبکه اتریوم باشد، باید دید که آیا تاثیر قابل توجهی بر عملکرد بازار ارز دیجیتال خواهد داشت یا خیر.

از آنجایی که بازار کریپتو غیرقابل پیش‌بینی است، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران باید عملکرد بازار اتریوم و شرایط بازار را زیر نظر داشته باشند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا