ارز دیجیتال

ایردارپ توکن SGB به دارندگان ریپل؛ شبکه سانگ‌برد راه‌اندازی شد

سانگ‌برد (Songbird) زنجیره جانبی بلاکچین فلر (Flare) فعالیت خود را در فاز آزمایشی (observation) آغاز کرده است. سانگ‌برد یک بلاکچین کاربردی به همراه توکن SGB با موجودی ثابت است.

عرضه سانگ‌برد؛ توزیع توکن‌های SGB بین طرفداران فلر

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یو تودی، طبق اعلان رسمی که در وبسایت تیم شبکه‌های فلر منتشر شده است، شبکه سانگ‌برد (که به آن Canary Network نیز گفته می‌شود) در تاریخ ۱۷ سپتامبر فعالیت خود را آغاز کرده است.

تیم‌های فلر به منظور فعالسازی سیستم جدید، توکن بومی بلاکچین سانگ‌برد به اسم SGB را بین کاربران توزیع کرده‌اند. تمام طرفداران فلر که توکن SGB را Claim کرده بودند، کوین‌های جدید را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر، این سیستم در حالت آزمایشی و مشاهده است. جفت سازی (peering) نودها از طریق فهرست مجاز (whitelist) محقق می‌شود، در حالی که این حق برای تیم فلر محفوظ است تا تمام اقدامات را برگرداند و مجددا از بلاک جنسیس فعالیت این شبکه را آغاز کند.

انتظار می‌رود که به زودی فعالیت قراردادهای FTSO شروع شود. اگر شبکه و قراردادهای هوشمند FTSO به ثبات برسند، حالت آزمایشی در تاریخ ۲۷ سپتامبر پایان خواهد یافت.

گام‌های بعدی سانگ‌برد

سپس، فرآیند ایجاد فهرست مجاز برای همگام‌سازی نودها متوقف خواهد شد. آزمایش دارایی‌های بومی بلاک چین فلر در حالت کامل سانگ‌برد ادامه خواهد یافت.

پس از پایان موفقیت‌آمیز آزمایش تمام مولفه‌های اکوسیستم سانگ‌برد، شبکه اصلی فلر عرضه خواهد شد. سانگ‌برد در کنار Flare به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به عنوان سندباکس آزمایشی عمل می‌کند.

تیم فلر قصد داشت تا قبل از عرضه شبکه اصلی Flare، این شبکه را عرضه کند. سانگ‌برد بر خلاف شبکه‌های آزمایشی با تعداد محدود موجودی توکن به فعالیت می‌پردازد.

بنا به اطلاعات منتشر شده در توییتر شبکه فلر، Towolab برنامه مخصوص کیف پول لجر شبکه سانگ‌برد را عرضه کرده است. برای استفاده از این برنامه لازم است آخرین نسخه لجر لایو و برنامه اتریوم در کیف پول شما نصب شده باشد. کیف پول لجر، ترزور و متامسک راه‌های اتصال به شبکه Songbird را در وبسایت‌های خود منتشر کرده‌اند.

صرافی Bitstamp در اطلاعیه‌ای اعلام کرد شبکه فلر توکن SGB را به تمام شرکت‌کنندگان در توزیع توکن FLR ایردراپ کرده است. این صرافی به نمایندگی از کاربران خود این توکن‌ها را دریافت کرده است و به محض آماده شدن قالب فنی آن، این توکن‌ها بین کاربران واجد شرایط توزیع خواهد شد. تیم فلر قبلا اعلام کرده بود که تمام کاربرانی که در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۲ آذر ۹۹) توکن XRP داشته‌اند واجد شرایط دریافت ایردراپ FLR خواهند بود. این دسته از کاربران واجد شرایط دریافت SGB نیز خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا