ارز دیجیتال

شرکت ورشکسته ویجر دیجیتال، رمزارزهای خود را می‌ فروشد!

داده‌ها حاکی از آن است که احتمالا وام‌دهنده کریپتویی ویجر دیجیتال در حال فروش ارزهای دیجیتال خود از طریق صرافی آمریکایی کوین‌بیس است. پلتفرم ورشکسته ویجر دیجیتال حدود ۱۰۰ میلیون دلار از کوین‌بیس دریافت کرده است. به دنبال آن طی دو هفته این شرکت، تراکنش‌های میلیون دلاری داشته که منجر به انتقال ارزهای دیجیتال به ارزش ۸۶ میلیون به کوین‌بیس شده است. این تراکنش‌ها منجر به گمانه زنی‌هایی در مورد فروش احتمالی دارایی‌های ارز دیجیتال این کمپانی شده است.

دریافت ۱۰۰ میلیون USDC از کوین بیس توسط ویجر دیجیتال

شرکت تحلیلی بلاک چین Lookonchain اخیراً در توییتر فاش کرد که ویجر دیجیتال طی سه روز گذشته ۱۰۰ میلیون دلار از کوین‌بیس دریافت کرده است. برداشت این میزان سرمایه از کوین‌بیس همزمان با تراکنش‌های چند میلیون دلاری این وام‌دهنده کریپتویی ورشکسته در صرافی کوین‌بیس بوده که شامل انتقال ۲۳ دارایی رمزارزی به ارزش بیش از ۸۶ میلیون دلار می‌باشد.

رمزارزهای فروخته شده شامل ۱۵۶۳۵ اتریوم به ارزش ۲۵ میلیون دلار، ۲.۲۴ تریلیون شیبا به ارزش ۲۸ میلیون دلار، ۲.۲۶ میلیون مانا به ارزش ۲.۱۵ میلیون دلار و ۶۴۰۰۰۰ توکن چین‌لینک به ارزش ۴.۷۴ میلیون دلار و چندین توکن دیگر بودند. ویجر دیجیتال همچنین بیش از ۲۸ میلیون توکن بومی خود، یعنی VGX را به این صرافی ارسال کرد.

بر اساس گزارش Lookonchain، در حال حاضر وام‌دهنده کریپتویی ورشکسته ۶۳۱ میلیون دلار دارایی دارد. این دارایی‌ها شامل ۱۷۲۲۲۳ اتریوم به ارزش ۲۷۶ میلیون دلار، ۱۸۶ میلیون یو اس دی سی، ۶.۵ تریلیون شیبا به ارزش ۸۱ میلیون دلار و ۲.۱۴ میلیون چین‌لینک به ارزش ۱۵.۸ میلیون دلار است.

لازم به ذکر است که این وام‌دهنده کریپتویی ورشکسته اوایل این هفته پس از اعتراض قانون‌گذاران فدرال و ایالتی در آمریکا به معامله ۱.۰۲ میلیارد دلاری این کمپانی با صرافی بایننس در ایالات متحده (Binance U.S) در صدر اخبار بود. اخبار پیرامون این موضوع، تقریباً یک روز پس از مخالفت کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) با سومین برنامه مشترک اصلاح شده این پلتفرم وام‌دهی برای تغییر ساختار صورت گرفت.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا