بورس

کولاک بورس تهران در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات

بورس تهران که در اخرین روز معاملاتی خود روز متعادل و نوسانی ای را سپری کرده بود امروز از ابتدای معاملات با تقاضای بالا در تمامی سهام روبه رو شده است و نقشه بازار به طور کامل به رنگ سبز در آمده است

شاخص کل بورس اوراق بهادار با یک عملکرد درخشان در ۲۰ دقیقه ی ابتدایی معاملات با رشد ۲.۱ درصدی رو به رو شده است و به سطح ۲ میلیون و ۲۲۲ هزار واحدی رسیده است.

بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص را فملی، فولاد و پارسان گذاشتند و در بیشترین تاثیر گذاران بر روی شاخص خبری از نماد های منفی نیست.

شاخص کل هم‌ وزن نیز همچنات مقتدارانه به پیش می رود و شاخص کل هم وزن با رشد ۲.۶۷ درصدی به سطح ۷۱۱ هزار واحدی رسیده و وارد کانال ۷۰۰ هزار واحدی شده است.

ارزش معاملات خرد بازار سهام نیز تا اینجای معاملات به ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است که عدد قابل قبولی برای ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات می باشد.

در بین صنایع نیز بیشترین ارزش معاملات متعلق به گروه خودرو ساخت قطعات و فلزات اساسی بوده است.

همچنان حقیقی ها سوخت رشد بازار سهام را در این روزها تامین می کنند و تا اینجای معاملات آن ها ۳۷۴ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند و همین امر موجب رشد آتشین بازار سهام در ابتدای معاملات شده است.

سرانه خرید اشخاص حقیقی نیز فاصله معناداری با سرانه فروش آن ها دارد و تا اینجای معاملات سرانه خرید ۳۹ میلیونی و سرانه فروش ۲۲ میلیونی از حقیقی ها به ثبت رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا