بازارهای داخلی

طلا و سکه ارزان شد؛ تمایل بازار به دلار

بازار طلا و سکه امروز را کاهشی آغاز کرد. دلیل این موضوع نیز کاهش قیمت دلار آزاد و ورود آن به کانال ۲۵هزارتومان بود.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، سکه امامی در قیمت ۱۱میلیون و ۷۵۶هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۰۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

این سکه معاملات این هفته را با قیمت ۱۱میلیون و ۸۴۸هزارتومان آغاز کرده بود.

نیم سکه نیز ۶میلیون و ۶۲۰هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته کاهش ۲۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. در آخرین معاملات روز شنبه، این سکه ۶میلیون و ۶۴۰هزارتومان قیمت خورده بود.

ربع سکه هم در قیمت ۳میلیون و ۶۸۰هزارتومان معامله می‌شود. درحالی که روز گذشته ربع سکه با قیمت ۳میلیون و ۶۹۰هزارتومان قیمت خورده بود.

همچنین قیمت خرید و فروش سکه گرمی ۲میلیون و ۲۷۰هزارتومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته کاهش ۳۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه نسبت به دیروز اندکی دیگر کاهش یافته است که دلیل آن کاهش قیمت‌ها در بازار است. به این ترتیب حباب سکه امامی، ۱۲۵هزارتومان، نیم سکه، ۸۰۰هزارتومان، ربع سکه، ۷۷۰هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ۸۳۶هزارتومان است.

این روزها در بازاردرحالی که اونس جهانی سعی در بالانگه داشتن قیمت‌ طلا و سکه دارد، اما بازار طلا و سکه بیشتر متمایل به کاهشی شدن تحت تاثیر سقوط قیمت ارز آزاد است. همچنین نگاهی که میان معامله‌گران بازار ارز نسبت به دستیابی به توافق وجود دارد در بازار طلا و سکه نیز رسوخ یافته به نطر می‌رسد این بازار نیز در انتظار توافق نشسته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا