اقتصادی

سازمان‌ها در حال ذخیره بیت کوین

در طول هفته گذشته ۲۵،۶۰۰ بیت کوین معادل ۱.۲ میلیارد دلار از صرافی آمریکایی Coinbase به چندین کیف پول منتقل شده است. این خبر به نقل از تیم Bloqport در توییتر منتشر شده است.

انتقال ۲۵۶۰۰ بیت کوین از صرافی Coinbase

سازمان‌ها مشغول ذخیره بیت کوین هستند

به احتمال زیاد این حجم بسیار بالا از Bitcoin به کیف پول سرد سازمان‌های سرمایه‌گذاری منتقل می‌شود که به ذخیره این ارز دیجیتال مشغول شده‌اند و آن را به ترازنامه خود اضافه می‌کنند.

کی یونگ جو مدیر عامل کریپتو کوانت، در ۲۵ فوریه یکی از تراکنش‌های بیت کوین به اندازه ۱۳۰۰۰ BTC را که از این صرافی خارج شده بود رصد کرد و با ارائه نمودار زیر عنوان کرد که:

چند ساعت قبل ۱۳۰۰۰ بیت کوین از صرافی Coinbase خارج شده است. به نظر می‌رسد این Bitcoinها به چندین کیف پول تحت تصدی کوین بیس منتقل شده باشند. سرمایه‌گذاران سازمانی آمریکایی مشغول خرید BTC از قیمت ۴۸۰۰۰ دلار هستند. این یکی از بزرگ‌ترین سیگنال‌های صعودی است که تا به‌حال دیده‌ام.

خروج حجم عظیمی بیت کوین از صرافی کوین بیس

عرضه بسته محرک اقتصادی ۱.۹ تریلیون دلاری به افزایش قیمت بیت کوین کمک می‌کند

کنگره آمریکا با عرضه بسته محرک اقتصادی بزرگ خود جان مجددی به روند صعودی بیت کوین اهدا کرده‌اند. آخرین مرحله برای اجرایی شدن این بسته به سنای آمریکا وابسته است. از آنجا که حزب دموکرات آمریکا تصمیم گیرنده اصلی در این قضیه است، به احتمال زیاد این طرح با کمترین چالشی به اجرا در خواهد آمد.

بر اساس این طرح، هر شخصی که در آمریکا زندگی می‌کند مشمول دریافت ۱۴۰۰ دلار خواهد بود و افراد تحت تکلف او نیز همین مقدار را دریافت می‌کنند. بنابراین از این جهت که ممکن است بسته تعلق گرفته به آنها صرف خرید ارزهای دیجیتال شود، انتظار می‌رود فشار فروش در روزهای پایانی این هفته و ماه جاری میلادی کمتر شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا