بازارهای داخلی

با بودجه ۵ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

غرب تهران جزو مناطق پرطرفدار و همچنین پر تردد تهران به شمار میرود و افراد بسیاری خواستار خرید خانه در این منطقه هستند. به همین علت مسکن در‌این منطقه نسبت به مناطق جنوبی و شرقی، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. در این گزارش به بررسی واحد های ۵ میلیاردی مناطق غربی تهران پرداخته‌ایم.

محله گیشا که امروزه همه او را به کوی‌نصر میشناسند در شمال غربی تهران و منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد، این محله به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و مراکز تفریحی متعدد یکی از پر جنب و جوش و سرزنده ترین مناطق شهرداری تهران به شمار میرود.

اگر شما خواهان خرید خانه در این منطقه هستید، میتوانید واحد آپارتمانی ۱۹ ساله با متراژ ۸۸ متر و ۲ اتاق خواب را به قیمت ۵ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۸۰ متری در محله سعادت‌آباد درحالی که ۲۲ سال از ساخت آن می گذرد و ۲ خوابه است، ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی دیگر در محله صادقیه با سنی حدود ۲۰ سال و متراژ ۷۷ متر درحالی که این واحد ۲ اتاق خواب دارد، در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان میتوانید آپارتمانی ۲۱ ساله در محله باغ‌فیض با متراژ ۷۹ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی در محله پونک با متراژ ۷۱ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب در حالی که سنی حدود ۱۶ سال دارد در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در محله طرشت با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد نوساز دیگری در محله ستارخان با متراژ ۷۱ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمت ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

با بودجه ۵ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا