ارز دیجیتال

قانون گذاران آمریکا باید فورا کریپتو را ممنوع کنند!

اظهارات شرود براون در حین حضور او در برنامه NBC Meet the Press بیان شد، اگرچه این سناتور افزود که اجرای این ممنوعیت دشوار است.

شرود براون افزود: ما از قانون گذاران و مجریان قانون می‌خواهیم کریپتو را ممنوع کنند، اگرچه ممنوع کردن آن بسیار دشوار است.

براون در پاسخ به سوال قبلی یک مجری در مورد سناتور جان تستر که معتقد است ارزهای دیجیتال باید ممنوع شود، گفت که او هم همین فکر را دارد.

نماینده اوهایو گفت که در ۱۸ ماه گذشته به همکاران خود و عموم مردم در مورد خطرات ارزهای رمزنگاری شده آموزش داده و خواهان اقدام قریب الوقوع و تهاجمی علیه رمزارزها شده است.

شرود براون در مورد اقدامات خود گفت: من قبلاً به خزانه‌داری و وزیر امور خارجه گفته‌ام و از همه آژانس‌های نظارتی مختلف درخواست ارزیابی مجدد کریپتو را کرده‌ام و از کل دولت می خواهم عملکردی شبیه به SEC را در مورد کریپتو اتخاذ کنند.

شرود براون سقوط شوک آور صرافی FTX را به عنوان مثالی از این که چرا این ممنوعیت ممکن است ارزش بررسی داشته باشد ذکر کرد.

او با اشاره به فعالیت‌های مجرمانه سایبری کره شمالی، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و تامین مالی تروریسم به عنوان برخی از مشکلات رمزارزها، گفت که ارزهای دیجیتال “خطرناک” و “تهدیدی برای امنیت ملی” هستند.

رییس کمیته بانکی بیش از یک سال است که نسبت به کریپتو ابراز تردید کرده و اخیراً نگرانی‌های خود را در مورد مسائل انتشار استیبل کوین و همچنین کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی ارزهای دیجیتال ابراز کرده است.

براون بیانیه ای را در ۳۰ نوامبر منتشر کرد که خواستار رویکردی تمام دولتی برای تنظیم این صنعت شد و در ۱۳ دسامبر از وزارت دادگستری ایالات متحده به دلیل تشکیل اتهامات جنایی علیه مدیرعامل سابق صرافی FTX سم بنکمن فرید که در حال حاضر پشت میله های زندان است، تشکر کرد.

همه سناتور ها مانند براون فکر نمی کنند

سناتور تام ایمر در ۲۳ نوامبر اعلام کرد که سقوط صرافی FTX یک شکست برای ارزهای دیجیتال نیست، بلکه شکستی است برای کسانی که طرفدار تمرکزگرایی هستند.

ایمر همچنین بر این باور است که مقررات فلج کننده، نوآوری صنعت در ایالات متحده را خفه می کند و باعث می شود که موقعیت تسلط خود بر بازار جهانی را از دست بدهد چیزی که بسیاری معتقدند در حال حاضر آشکار شده است.

همچنین لازم به ذکر است که رییس جدید کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، پاتریک مک‌هنری، از طرفداران رمزارز است.

 او در این هفته خواستار تاخیر در تغییرات مالیاتی کریپتو شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا