بازارهای خارجی

دموکرات ها یک میلیون دلار به قربانیان بنکمن فرید باز می گردانند!

پس از دستگیری سم بنکمن-فرید (SBF)، مدیرعامل سابق FTX، سه گروه دموکرات برجسته تصمیم گرفته‌اند بیش از یک میلیون دلار را به سرمایه‌گذارانی که سرمایه خود را به دلیل اختلاس از دست داده‌اند، بازگردانند.

در ۱۶ دسامبر، کمیته ملی دموکرات (DNC)، کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات (DSCC) و کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات کنگره (DCCC) متعهد شدند که کمک‌های مالی سیاسی سم بنکمن فرید را پس از متهم شدن این کارآفرین به هشت فقره جرایم مالی، بازگردانند.

بنا بر گزارش‌ها، سخنگوی کمیته ملی دموکرات هنگام صحبت با یک رسانه، The Verge، این تصمیم را تایید کرد: با توجه به اتهامات احتمالی در مورد نقض مالی کمپین توسط بنکمن-فرید، ما در حال کنار گذاشتن بودجه برای بازگرداندن ۸۱۵ هزار دلار کمک از سال ۲۰۲۰ هستیم. ما به محض دریافت راهنمایی مناسب در مراحل قانونی، این مبلغ را باز خواهیم گرداند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، دو کمیته دیگر، DSCC و DCCC، همچنین متعهد شده اند که به ترتیب ۱۰۳ هزار و ۲۵۰ هزار دلار را کنار بگذارند. سم بنکمن فرید قبلا اعتراف کرده بود که “اهداکننده قابل توجهی” به هر دو طرف طیف سیاسی است.

در اوایل سال جاری، سم بنکمن فرید در پادکستی برنامه‌های خود را برای صرف یک میلیارد دلار برای کمک به تاثیرگذاری بر کمپین‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ فاش کرده بود.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید از پاسخ دادن به سوالات مربوط به بازگرداندن کمک‌های مالی گذشته سم بنکمن فرید به این حزب خودداری کرد.

بنکمن با ۵.۲ میلیون دلار کمک‌های مالی خود، دومین “مشارکت کننده” بزرگ در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری بایدن در سال ۲۰۲۰ بود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا